بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 12:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12707
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 بهمن 93 5:48 ب.ظ

ورود سامانه بارشی جدید به استان/ ریزگردها از آسمان بوشهر خارج شدند

ثلاث – کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: یک سامانه بارشی از سه روز آینده وارد استان بوشهر خواهد شد .

هواشناسی

ثلاث – کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: یک سامانه بارشی از سه روز آینده وارد استان بوشهر خواهد شد و روزهای پنجشنبه و جمعه باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، علی مساعدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیشب شاهد بارش باران درنقاط مختلف استان بوشهر بودیم که باعث ایجاد تحول در وضعیت آب و هوایی استان بوشهر شد.

وی ریزگردها را عاملی برای جذب رطوبت و کاهش میزان بارش‌ها دانست و افزود: دمای هوای استان بوشهر نیز حدود چهار درجه کاهش یافته است و شاهد تلطیف هوا و رفع گرد و غبار در استان هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به خروج گرد و غبار و ریزگردها از استان بوشهر، بیان داشت: اغلب نقاط استان بوشهر شاهد بارش بسیار کمی بود که این بارندگی‌ها کمتر از یک میلیمتری بوده‌اند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا فردا در استان حضور دارد، تصریح کرد: در گناوه شاهد بارش هفت میلیمتر بارندگی و در تنگ ارم نیز شاهد بارش هشت میلیمتری بودیم.

مساعدی وضعیت کنونی هوای استان بوشهر را صاف و بدون هیچ گرد و غبار توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: احتمال وزش بادهای لحظه‌ای در استان وجود دارد.

وی با اشاره به ورود ساماه بارشی به استان بوشهر، افزود: آسمان استان بوشهر از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته ابری می‌شود و برای روز چهارشنبه انتظار ورود سامانه بارشی به استان را داریم و روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری نیز آسمان استان بوشهر بارانی است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: دمای هوای استان بوشهر نسبت به هفته گذشته خنک‌تر شده است و هم اکنون دمای هوای استان ۱۷ درجه سانتیگراد است و عصر امروز نیز رگبار پراکنده باران در بخش‌های جنوبی استان پیش بینی شده است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن