بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1592
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 تیر 93 12:14 ب.ظ

اجرای طرح کمربند سبز از گناوه تا بندر ریگ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: با مشارکت انجمن حیات سبز گناوه با نهال‌کاری و درختکاری از گناوه تا سه راهی بندرریگ ضمن بیابان زدائی طرح کمربند سبز اجرایی می‌شود.  محمد تولیده بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان گناوه به نقش موثر گروه‌ها و سمن‌های زیست محیطی در پیشبرد اهداف سازمان حفاظت محیط […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: با مشارکت انجمن حیات سبز گناوه با نهال‌کاری و درختکاری از گناوه تا سه راهی بندرریگ ضمن بیابان زدائی طرح کمربند سبز اجرایی می‌شود.
 محمد تولیده بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان گناوه به نقش موثر گروه‌ها و سمن‌های زیست محیطی در پیشبرد اهداف سازمان حفاظت محیط زیست اشاره و اظهار کرد: حضور فعال اعضا انجمن‌های مردم نهاد در برنامه‌های زیست محیطی سبب آموزش و ارتقا سطح فرهنگ زیست محیطی شهروندان می‌شود.

وی تصریح کرد: با عنایت به حرکت خودجوش این تشکل‌ها،  این اداره نیز آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف با سازمان‌های مردم نهاد دارد که بدون شک با تعامل و همکاری  بیشتر می‌توان گامهای موثری در حفظ محیط زیست برداشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه از اجرای طرح کمربند سبز گناوه خبرداد و خاطرنشان کرد: با مشارکت انجمن حیات سبز گناوه با نهال کاری  ودرختکاری از گناوه تا سه راهی بندرریگ ضمن بیابان زدائی این مسیر، طرح کمربند سبز اجرایی می‌شود.

تولیده ،مهمترین موضوع در حوزه محیط زیست را فرهنگ سازی و آگاه بخشی مردم دانست و گفت:  با فرهنگ سازی در کنار جلب مشارکت همگانی بهتر و گسترده تر می‌توان از طرح‌های زیست محیطی، جنگل‌کاری و آبخیزداری برای حفظ منابع نتیجه گرفت.

وی ایجاد بوستان‌ها و اکو پارک‌ها را برای جذب گردشگر ضروری عنوان کرد و گفت: حفاظت محیط زیست می‌تواند در اجرای این طرح‌ها با سازمان‌های مردم نهاد همکاری کند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه تاکید کرد: محیط زیست از مقوله‌های مهم و حیاتی در زندگی انسان، جوامع و تمام موجودات است و چنانچه مورد بی‌مهری قرار گیرد همه امور دچار اخلال می‌شود.

تولیده، بر پیشگیری از تخریب محیط زیست تاکید و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های توسعه‌ای مهمترین اصل باید پاسداشت و جلوگیری از تخریب محیط زیست باشد و نباید انسان با دست خود سرچشمه منابع و ثروت‌ها که همان محیط زیست است را نابود کند./تسنیم

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن