بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24926
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 بهمن 94 8:41 ب.ظ

پتروشیمی جم/

ارزیابی مثبت پتروشیمی جم برای جایزه ملّی تعالی سازمانی

ثلاث- سر ارزیاب جایزه ملّی تعالی سازمانی: پتروشیمی جم را می توان به عنوان یک الگوی به سازمان ها معرفی کرد.

پتروشیمی جم

به گزارش ثثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، گروه ارزیابی تعالی سازمانی امروزبعد از ظهر پس از سه روز بازدید و ارزیابی از واحد های پتروشیمی جم به کار خود پایان دادند.
سید مهدی حاجی میرعرب با تقدیر از تلاش های انجام شده در پتروشیمی جم تصریح کرد: پتروشیمی جم را می توان به عنوان یک الگوی به سازمان ها معرفی کرد.
سر ارزیاب جایزه ملّی تعالی سازمانی با اشاره به پتانسیل بالای انسانی شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: در ارزیابی کلی ما  عملکرد شرکت پتروشیمی جم در جهت تعالی سازمانی مثبت است همچنین عرق سازمانی به نسبت قابل قبول است و اگر همین منوال در شرکت ادامه داشتنه باشد شرکت به جایگاه اصلی خود می رسد.
میر عرب در ادامه با اسلاید هایی  نقاط ضعف و قوت شرکت پتروشیمی جم را در حضور مدیر عامل ومدیران ارشد شرکت عنوان کرد و یادآور شد: در همه ارکان سازمان بر اساس ۸ اصل بنیادین: دستیابی به نتایج متوازن، ارزش افزایی برای مشتریان، رهبری با دوراندیشی و الهام بخشی و درستی، مدیریت به وسیله فرآیندها، موفقیت از طریق کارکنان، پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد شراکت‌ها،  مسئولیت‌پذیری برای آینده‌ای پایدار ارزیابی انجام می شود.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در ادامه با اشاره به نقاط قوت شرکت پتروشیمی جم افزود: با بررسی گزارش ارزیابان نقاط ضعف را به قوت تبدیل خواهم کرد.
میر افضلی در ادامه با تاکید بر ماهیت جایزه ملّی تعالی سازمانی اظهار داشت: ما از این موضوع استقبال می کنیم که از بیرون همیشه مورد ارزیابی قرار بگیریم ولی باید در نظر داشته باشیم که هدف ما جایزه گرفتن نیست.
مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم در پایان تاکید کرد: ما نباید دنبال ستاره گرفتن باشیم و از این موضوع باید به عنوان هدفی انگیزشی جهت بهبود سازمان استفاده کینم.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن