بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69891
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 دی 02 4:10 ب.ظ

گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری در مجتمع پتروشیمی جم

ثلاث- مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور مدیرعامل، در مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ دکتر «سهراب آقازاده»، مدیر تحول دیجیتال در شرکت فرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در این مراسم با ارائه نمونه‌های تجاری شده هوش مصنوعی در سطح جهانی، به تحولات ایجاد شده در این حوزه پرداخت.

وی همچنین در خصوص اهمیت داده‌ها در دنیای دیجیتال، هوش مصنوعی و تحول دیجیتال در دنیای امروز و استفاده از هوش مصنوعی در ابعاد مختلف سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر پژوهش و فناوری پتروشیمی جم با توضیح روند فعالیت‌های پژوهشی و تولید گریدهای جدید اظهار کرد: «نگاه نوآوری این است که در بستر تکنولوژی‌های موجود، محصولات و بسته جدیدی را با نگاه مشتری‌مدارانه تولید می‌کند.»

شاهین حسینی تاکید کرد: «جایگاه R&D فصل مشترکی بین مدیریت نوآوری و تکنولوژی است، یعنی تکنولوژی‌های موجود را در بستر سازمان شناسایی کرده و با اتصال به سازمان و نگاه مشتری‌محور ارزش‌آفرینی می‌کند.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «بنابراین وقتی از خرد حرف می‌زنیم باید از اساس یک دانش شکل بگیرد و خرد سازمانی بر بستر دانش و مبنای اطلاعات است. بنابراین اگر بخواهیم به خرد سازمانی برسیم با داده‌هایی سروکار داریم که نقش بسیار پررنگی در پیشبرد سازمان دارند، در همین راستا باید فرایندهای نوآوری نیز در سازمان پیاده‌سازی شوند»

در پایان این نشست، مهندس «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از دکتر «شاهین حسینی»، مدیر پژوهش و فناوری به نمایندگی از همکاران اداره پژوهش و فناوری تقدیر کرد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با موضوع اهمیت تحول دیجیتال در صنایع فرآیندی با ارائه دکتر «سهراب آقازاده»، مدیر تحول دیجیتال در شرکت فرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن