بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69425
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 مهر 02 1:56 ب.ظ

درخشش دختران پتروشیمی جم در مسابقات ورزشی وزارت نفت با کسب ۱۷ مدال رنگارنگ

ثلاث- دختران پتروشیمی جم با کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۳ برنز، در اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ورزشی وزارت نفت در رشته شنا درخشیدند‌‌.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ پنجمین دوره مسابقات ورزشی دختران کمتر از ۲۵ سال وزارت نفت در رشته شنا پس از سه روز رقابت بین ورزشکاران این رشته از شش شرکت اصلی به کار خود پایان داد.

به گفته فاطمه سادات هاشمی، مربی تیم شنا، فرزندان دختر پتروشیمی جم موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۵ نقره و ۳ برنز در رده‌های سنی مختلف و در رشته‌های کرال سینه، کرال پشت، پروانه و قورباغه شدند.

گفتنی است اعضای تیم دختران پتروشیمی جم را خانم‌ها “یاسمن نیک‌اختر (دو مدال طلای انفرادی، یک برنز تیمی)، “آیسانا همایون” (دو طلای انفرادی، یک برنز تیمی), “النا دهقانی” (یک مدال نقره انفرادی و یک برنز تیمی)، “نگین حیدری” (دو طلای انفرادی و یک برنز تیمی)، “آتریسا شاکری‌نیا” (یک برنز انفرادی و یک نقره تیمی)، “ملیکا زال‌پور” (یک طلای انفرادی و یک برنز تیمی)، “فاطمه نصیری” (یک طلا، یک برنز انفرادی و یک برنز تیمی)، “صبا ریحانی” (یک نقره تیمی)، “مهشید بهمنی” (یک نقره تیمی)، “آنیتا موسی‌خانی” (یک نقره انفرادی)، “هاله  وحدت” (یک طلا، یک نقره انفرادی و یک برنز تیمی)، “ساینا امیریه” (یک نقره انفرادی و یک نقره تیمی)، “پردیس کارگر” (یک برنز تیمی)، “ساینا حمیدزاده”، “زهرا خبازی” و “شیرین مولایی” تشکیل می‌دادند.

همچنین “فاطمه سادات هاشمی” به عنوان مربی، “فاطمه ملوکی” به عنوان سرپرست و “فریبا مرادی” نیز به عنوان مسئول ورزش بانوان و سرپرست کل مسابقات در کنار تیم حضور داشتند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن