بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25956
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 اسفند 94 2:04 ق.ظ

در پتروشیمی جم؛

نشست هم اندیشی واحدهای پلی اتیلنی مجتمع های پتروشیمی کشور در پتروشیمی جم برگزارشد

ثلاث/ نشست هم اندیشی واحد های پلی اتیلنی مجتمع های پتروشیمی کشور امروز صبح با حضور جمع کثیری از متخصصان، مدیران و اساتید در حوزه HDPE در سالن جلسات پتروشیمی جم برگزار شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، در ابتدای این نشست مدیر مجتمع پتروشیمی جم ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری چنین گردهمایی هایی اظهار کرد: برگزاری این گردهمایی ها فرصت مناسبی است که واحد ها و مجتمع ها، تجارب و مشکلات خود را با هم در میان بگذارند.

 مهندس قاسمی شهری با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در پتروشیمی جم تصریح کرد: مجموعه پتروشیمی جم تا کنون برنامه های مختلفی همچون سمینار، جلسات و نشست های تخصصی برگزار کرده است که از جمله می توان به سمینار pe100، خوردگی، محیط زیست، تعمیرات، خودکفایی و… نام برد.

در ادامه نشست دکتر پژوهان ، مدیر پژوهش شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به معرفی این شرکت پرداخت و با اشاره به تاسیس دفاتر این شرکت در کشور افزود: ۳ مرکز فعال در کشور داریم که در ماهشهر، تهران و اراک فعالیت دارند و به تازگی زمینی را در عسلویه جانمایی کرده ایم که مرکز چهارم را در این منطقه راه اندازی کنیم.

مهندس عرفانیان نیز از شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با اسلاید هایی به معرفی دموپلنت HDPE شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی پرداخت و اهمیت آن در صنعت پتروشیمی را یادآور شد.

در پایان هم مهندس حبیب الهی  مباحث مطرح شده در این نشست را در بخش کاتالیست جمع بندی کرد و به تاثیر این موضوعات در بالا بردن سطح دانش مجتمع های پتروشیمی کشور پرداخت.

 

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. کنگونی says:

    سلام وخسته نباشید
    ثلاث جان این روزها بدجور چسبیدی به پتروشیمی جم!!!!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن