بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27935
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 3:08 ب.ظ

تقدیر ستاد بحران پتروشیمی منطقه پارس از مدیریت پتروشیمی جم

ثلاث- فرمانده اجرایی مدیریت بحران پتروشیمی منطقه پارس از زحمات مدیرعامل، مدیر مجتمع و مدیران شرکت پتروشیمی جم با ارسال نامه ای تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر-ستاد-بحران-پتروشیمی-منطقه-پارس-از-مدیریت-پتروشیمی-جم
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، فرمانده اجرایی مدیریت بحران شرکت های پتروشیمی منطقه پارس طی نامه ای از زحمات مدیرعامل و مدیر مجتمع در اتخاذ تصمیمات به هنگام و کارگشا در منطقه تقدیر و تشکر نمود.
جمشید سبزکار در نامه خود خطاب به مدیر عامل پتروشیمی جم اظهار داشت: ((به نمایندگی از کلیه شرکت های پتروشیمی منطقه از جنابعالی و مدیریت محترم آن مجتمع به سبب حضور اثرگذار و متعهدانه، حمایت بی شائبه وهمدلی و همراهی اعضای ستاد بحران منطقه در راستای اتخاذ تصمیمات به هنگام وکار گشا تشکر و قدردانی می نماید.))
در ادامه نامه فرمانده اجرایی مدیریت بحران پتروشیمی منطقه پارس افزود: در راستای انتخاب مجموعه درمانی شرکت پتروشیمی جم به عنوان درمانگاه معین در سطح منطقه پتروشیمی نیز تشکر و قدردانی می نمایم.
جمشید سبزکار در این نامه با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مدیرعامل و مدیران شرکت پتروشیمی جم تصریح کرد: ((مجموعه پتروشیمی منطقه پارس، شما را مایه مباهات کشور عزیز و سبب اعتلای صنعت و منبع پیشرفت های روز افزون می داند.))
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن