بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27938
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 3:12 ب.ظ

برگزاری سه جشن مدرسه ایران زمین در تالار آپادانای جم

ثلاث- جشن تکلیف سال سوم دبستان دخترانه، جشن الفبا پایه اول دبستان و جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی مدرسه ایران زمین شامگاه دیروز در تالار آپادانای پتروشیمی جم برگزار شد.

برگزاری-سه-جشن-مدرسه-ایران-زمین-در-تالار-آپادانای-جم
به گزارش ثلاث، روابط عمومی پتروشیمی جم، شامگاه دیروز سه جشن همزمان در تالار آپادانا با عنوان های جشن تکلیف سال سوم دبستان دخترانه، جشن الفبا پایه اول دبستان و جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی برگزار شد.
در ابتدای مراسم پس از ورود دانش آموزان مقطع پیش دبستانی، پایه اول و سوم دخترانه و تشویق آنها توسط والدین و مدعوین  به اجرای نمادین حمل قرآن و تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند. 
مدیر مدرسه ایران زمین در این جشن باشکوه با تبریک به دانش اموزان سه مقطع تحصیلی و والدین آنها اظهار داشت: جشن تکلیف در راستای ترویج فرهنگ دینی و همچنین توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس و جامعه برگزار می شود تاروح معنوی درجامعه پرورش یابد.
محمد اندیک با تاکید بر نقش والدین در تربیت فرزندان و اهمیت بسیار بالای آن افزود: سن تکلیف دروازه ورود بندگی به سوی خداست و والدین به عنوان الگوی عینی رفتاری می توانند فرزندان خود را به شناخت هرچه بیشتر دین اسلام و رسالت پیامبر اعظم (ص) هدایت نمایند. 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن الفبا و جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی یادآور شد: جشن الفبا به این منظور برگزار می شود که دانش آموزان پایه اول به این باور برسند که از این به بعد می توانند هر نوشته ای را بخوانند و به راحتی هر آنچه نیاز باشد بنویسند.
اندیک در ادامه گفت: جشن فارغ التحصیلی پیش دبستانی در واقع جشن آماده شدن جهت ورود به مرحله ای از دوران تحصیل است که خاطرات زیبایی برای هر انسانی به همراه دارد.
در پایان دانش آموزان پایه سوم ابتدایی که به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفته بودند سوگند نامه را با هم خوانند و قسم یاد کردند که به دین اسلام و اصول آن پایبند باشند.
برچسب ها: ,

نظرات

  1. فرهنگی says:

    باسلام ضمن خسته نباشی به برادر عزیز وتوانمند عرصه آموزش وپرورش جناب آقای اندیک که واقعا وبحق که توانمنداست وبه عینه ما اهدبودیم که زمانی که درآموزش وپرورش بود کارهای بزرگی که هنوز هم به یادگار است واین روابط خوب او بوده است با شرکتهای منطقه ولی متاسفانه آموزش وپرورش کنگان قدرش ندانستند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن