بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28650
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 خرداد 95 4:57 ب.ظ

دو خبر از پتروشیمی جم

استفاده موفقیت آمیز از کاتالیست جدید در پتروشیمی جم

ثلاث- کاتالیست جدید جهت تولید گرید های HDPE در پتروشیمی جم با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت.

استفاده-موفقیت-آمیز-از-کاتالیست-جدید-در-پتروشیمی-جم
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مدیر مجتمع پتروشیمی جم  امروز، در حاشیه جلسه صبحگاهی در مجتمع اظهار داشت: با همت متخصصان این شرکت، طرح جایگزینی کاتالیست واحد فاز گازی پلی اتیلن با موفقیت اجرا شد.
 قاسمی شهری با اشاره به تاریخچه طرحهای جایگزینی کاتالیست در مجتمع پتروشیمی جم تصریح کرد: با توجه به تحریم ها و عدم تامین کاتالیست توسط لایسنسور در سال ۱۳۸۹ طرح جایگزینی کاتالیست در واحد فاز گازی پلی اتیلن برای اولین بار اجرا شد و  این واحد در سال ۱۳۹۰ دوباره در مدار تولید قرار گرفت. 
وی افزود: کاتالیست جایگزین اولیه علی رغم اینکه در زمان خود موفقیتی چشمگیر محسوب می شد ولی محدودیتهایی مانند پایین بودن متوسط اندازه ذرات، بازدهی پایین و برخی مشکلات فرایندی را بدنبال داشت.
ایشان خاطر نشان کرد: به منظور رفع این مشکلات و کاستی ها، کاتالیست جایگزین مناسب دیگری برای تولید گریدهای پلی اتیلن سنگین توسط متخصصان این شرکت معرفی و در نیمه دوم اردیبهشت ۱۳۹۵ با موفقیت در واحد مورد استفاده قرار گرفت.
قاسمی شهری با اشاره به مزیت های کاتالیست جدید تاکید کرد: کاتالیست جدید دارای بازدهی بالاتری بوده و با استفاده از آن مشکلات فرایندی تا حدود زیادی مرتفع شد.
مدیر مجتمع پتروشیمی جم در ادامه گفت: پودر پلیمر تولیدی با این کاتالیست دارای اندازه ذرات بزرگتری است و با استفاده از کاتالیست جدید می توان طیف وسیعی از گریدهای پلی اتیلن سنگین بالاخص گریدهای با وزن مولکولی بالا و خواص مکانیکی ممتاز را تولید کرد.
بر اساس این گزارش: شرکت پتروشیمی جم با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع پلی اتیلن، یکی از بزرکترین تولید کنندگان این ماده در ایران و منطقه می باشد.
—-
خبر دوم:

حکم انتصاب آقای آتش زمزم به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و ساختمان ونصب شرکت جم صنعت کاران

حکم-انتصاب-آقای-آتش-زمزم-به-عنوان-مدیرعامل-شرکت-خدمات-مهندسی-و-ساختمان-ونصب-شرکت-جم-صنعت-کاران
مهندس میرافضلی طی حکمی آقای محسن آتش زمزم را به سمت مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و ساختمان ونصب شرکت جم صنعت کاران منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است :
نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با استناد به مصوبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۸ هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی نصب و ساختمان جم صنعت کاران تهران (سهامی خاص)، به موجب این حکم به سمت ” مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و ساختمان ونصب شرکت جم صنعت کاران تهران” منصوب می شوید.
 
امید است با برنامه ریزی و بسترسازی لازم، شرکت خدمات مهندسی نصب و ساختمان جم صنعت کاران به مجموعه ای افتخار آفرین و سرآمد در حوزه تعمیرات ، نگهداری و بهره برداری در صنعت پتروشیمی و پالایشگاهی نائل گردد.
 

توفیق شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن