بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34466
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 17 مهر 95 9:05 ق.ظ

افتخار آفرینی نماینده پتروشیمی جم در المپیاد کارگران کشور

ثلاث -احمد فرود نماینده شایسته پتروشیمی جم مقام سوم مسابقات المپیاد کارگران کشور در رشته دومیدانی ماده ۶۰۰۰ متر را بدست آورد.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، در ادامه مسابقات ورزشی المپیاد کارگران کشور و در رشته دو ومیدانی که در کرمانشاه برگزار گردید آقای احمد فرود نماینده پتروشیمی جم که در قالب تیم استان بوشهر در این مسابقات شرکت کرده بود مدال برنز مسابقات را در ماده ۶۰۰۰ متر کسب نمود.
 مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور، گرامیداشت هفته تعاون با شرکت ۱۰۸ دونده در بخش آقایان از  پنجشنبه ۱۸ شهریورماه در سنقر کرمانشاه برگزار و با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.
 در این دوره از مسابقات ۲۳ تیم در بخش آقایان از استان های کرمانشاه الف و ب، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، زنجان، ایلام، سمنان، کردستان، مرکزی، خراسان شمالی، خوزستان، البرز، اردبیل، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، کرمان، همدان، اصفهان، تهران، آذربایجان غربی و قزوین در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر، شش کیلومتر جاده، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک حضور داشتند که در نهایت تیم های آذربایجان شرقی با ۴۸ امتیاز، پلیمر کرمانشاه با ۴۶ امتیاز، لرستان با ۳۱ امتیاز، اصفهان با ۱۹ امتیاز و بوشهر با ۱۸ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا پنجم تیمی این رقابت ها را به دست آوردند.
همچنین در بخش انفرادی این رقابت ها نتایج ذیل بدست آمد:
در دوی ۴۰۰ متر سجاد زارعی از لرستان، امید نجف پور از آذربایجان شرقی و علی قاسمی از بوشهر در رده اول تا سوم رقابت ها قرار گرفتند.
در دوی ۶ کیلومتر جاده همایون همتی از پلیمر کرمانشاه، رحیم دیبائی از آذربایجان شرقی، احمد فرود از پتروشیمی جم اعزامی از بوشهر حائز عناوین برتر شدند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن