بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48498
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 تیر 97 9:44 ب.ظ

استاندار بوشهر در کنگان ؛

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت مهم در استان بوشهر است

ثلاث – مهندس عبدالکریم گراوند در چهارمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر در کنگان افزود: مهمترین جهت گیری در حوزه تخصیص اعتبارات و توسعه و عمران استان بوشهر ، تکیمل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است.

 

مهندس عبدالکریم گراوند در چهارمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر در کنگان افزود: مهمترین جهت گیری در حوزه تخصیص اعتبارات و توسعه و عمران استان بوشهر ، تکیمل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است.
وی با گلایه از اینکه برخی پروژه ها بدلیل عدم مدیریت صحیح منابع سالهاست که نیمه تمام مانده است گفت: استفاده صحیح از منابع و سرمایه ها و اعمال مدیریت منطقی و مدبرانه واجب شرعی و قانونی است.
نماینده عالی دولت در استان ضمن هشدار به برخی مدیران و کارشناسان در خصوص ایجاد وقفه در اجرای پروژه ها و در شرایط جنگ اقتصادی ، بیان کرد: متاسفانه برخی مدیران و کارشناسان در استان عمدتا از روی ناآگاهی با کارشکنی های خود موجب وقفه در پروژه ها و تلف شدن منابع می شوند که اگر خود را اصلاح نکنند جایی در سیستم اداری نخواهند داشت.
وی یادآور شد: در برخی ادارات استان هزار و یک مانع بر سر راه سرمایه گذار ایجاد و موجب ناامیدی و یاس می شوند که به آنها تذکر جدی داده شده است و همه باید بستر را برای جذب و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم کنند.
گراوند ایجاد امید و اشتغال و کارآفرینی با استفاده بهینه از منابع داخلی را وظیفه ای مهم و رسالت همگانی ذکر و تاکید کرد: معتقدم اگر استفاده صحیح ، اصولی و منطقی از منابع فعلی داخلی شود ما نیازی به پول بیرون از مرزها نداریم.
وی افزود: متاسفانه در بسیاری از امور سیاست سایه انداخته و همین مسئله موجب ایجاد چالش هایی در کشور شده که باید این رویه تغییر کند.
استاندار بوشهر در بخش دیگر با اشاره به ظرفیت های شهرستان کنگان بویژه در حوزه گردشگری بیان نمود: هدف از برگزاری جلسات شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر در شهرستان ها رفع موانع و مشکلات در توسعه مناطق شهری و روستایی و تسریع در اجرای پروژه ها است که در شهرستان کنگان نیز با تحقق این مهم چرخ توسعه این خطه شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی به مسائل داخلی کشور و شرایط کنونی نیز گریزی زد و گفت: امروز حفظ وحدت و انسجام ملی یک ضرورت و واجب عینی است.
استاندار بوشهر افزود: دشمن تلاش می کند با کوه ساختن از برخی مشکلات کوچک بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند که قطعا با درک صحیح و وحدت و انسجام ملت از این مقطع حساس نیز گذر خواهند کرد.
گراوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از گردنه های سخت را با لطف الهی و پشتوانه مردمی پشت سرگذاشته است عنوان داشت: امروز بهترین راه برای تداوم انقلاب اسلامی و گذر از این شرایط حساس ایجاد امید در بین مردم ، ایجاد شغل و رونق کسب و کار است و این راه مقابله با دشمنان عنود نظام است.
وی در پایان با محکوم نمودن سالروز حمله وحشیانه ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: اقدام ددمنشانه آمریکایی ها و تجلیل از عاملان این جنایت نشان داد آمریکا بعنوان مدعی دروغین حقوق بشر ارزش و جایگاهی برای انسانها قائل نیست و این جنایت لکه ننگی برای استکبار جهانی است.

ابوذر حسین پور کنگان

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن