بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50372
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 12 مهر 97 8:47 ب.ظ

پس از تغییر یک اِلمان ؛

انتقاد شهروندان از اجرای اِلمان برج فانوس دریایی / شهردار کنگان : اجرای طرح کوزه برای ما آسان تر بود

چندی پیش طرح المان میدان محله کوزه گری با نماد کوزه منتشر شد و پس از مدتی این طرح به برج فانوس دریایی تغییر یافت و همین امر اعتراض برخی از شهروندان را به دنبال داشت که شهردار کنگان در ادامه به این دغدغه پاسخ می دهد.

یکی از کاربران ثلاث در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تغییر طرح اولیه میدان کوزه گری به المان فانوس دریایی گفت: متاسفانه شورا و شهرداری بندر کنگان علیرغم وعده ای که داده بودند طرح اولیه میدان کوزه گری که نشانگر پیشینه و کسب و کار سنتی مردم این منطقه است را به المان دیگری تغییر دادند.
این شهروند که نخواست نامش منتشر شود افزود: طبق نظرسنجی که از اهالی و ساکنین اطراف این میدان و مردم داشتیم؛ نظر آنها روی اِلمان کوزه بود .

شهردار کنگان در خصوص این دغدغه شهروندان در گفتگو با ثلاث ابراز داشت : نصب یک کوزه بزرگ در وسط این میدان برای ما کار بسیار ساده و آسانی بود .
رحیم جمالی با بیان اینکه برای داشتن شهری یکپارچه نیاز است نگاه فرامحله ای داشته باشیم ، افزود: حفظ پیشینه شهرمان کار بسیار نیکو و پسندیده ای است؛ همانگونه که در طرح المان میدان مرکز شهر ( خیابان وحدت) با رعایت این اصل، پروژه طراحی و در حال اجرا است .
وی نوع نگاه به چنین پروژه هایی را مهم برشمرد و گفت: در طراحی اِلمان میدان محله کوزه گری به دنبال طرحی در مقیاس شهر بودیم و نگاه ما در این طرح با توجه به قرار گرفتن میدان در یکی از پرتردد ترین مسیرهای شهر؛ فرامحله ای است.
وی با اشاره به اِلمان برج فانوس دریایی افزود: با توجه به نزدیک بودن این میدان به دریا؛ یک عملکرد به این اِلمان داده ایم تا با ارتفاع ۲۷ متری نقش فانوس دریایی را هم داشته باشد.

شهردار کنگان گفت: در گوشه و کنار این اِلمان فانوس دریایی نیز چندین کوزه زیبا، طراحی و اجرا خواهد شد و شهروندان و ساکنان محله قدیمی کوزه گری از این بابت نگران نباشند.
وی افزود: مطمئناً پس از اجرای کامل طرح نظر دیگری خواهند داشت و مورد پذیرش عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات

  1. هادي says:

    نگاه شهردار را می ستایم

  2. حمید says:

    خواهشا یا فانوس دریایی اجرا بشه یا کوزه ، اینکه فانوس دریایی نصب بشه و در کنارش چند عدد کوزه نصب کنند چه معنی داره ؟؟
    کوزه هیچ ربطی نه به فانوس دریایی داره و نه دریا و نه بندر..

    لطفا یه آمار هم از چشمه بی بی حبش بگیرید که حدود ۳ سال هست هنوز سنگ فرش میکنند ؟
    لطفا تاریخ افتتاح پروژه چشمه رو از شهردار بپرسید.؟

    شهرداری لطف کنه از دریا یک استفاده ای برای زیبایی شهر انجام بده. کلا نام بندر از شهر کنگون حذف شده.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن