بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56220
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 شهریور 98 0:16 ق.ظ

به مناسبت هفته دولت انجام می شود

افتتاح ۱۴ میلیارد تومان پروژه توسعه شهری در بندر کنگان

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان پروژه در حوزه توسعه شهری در هفته دولت در شهر کنگان به بهره‌برداری می‌رسد.

ثلاث: فتح‌اله نوروزی شامگاه شنبه در آیین افتتاح المان فانوس دریایی محله کوزه‌گری با  تقدیر از شورا و شهرداری کنگان بخاطر کارهای صورت گرفته در زمینه توسعه شهری، اظهار داشت: بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان  پروژه در حوزه توسعه شهری در هفته دولت در شهر کنگان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به اینکه توسعه شهری بدون همراهی مردم اتفاق نمی افتد، ادامه داد:  همراهی و تعامل مردم شهرستان در برنامه‌ها باعث شده کارها بهتر انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم کنگان شایسته خدمت هستند، گفت: قطار همدلی در مسیر خود حرکت می‌کند و دوست دارم همه‌ مدیران از این ظرفیت در جهت خدمت به مردم استفاده کنند و هدف اصلی ما خدمت و تکریم بی‌منت مردم است که باید در این امر مهم‌ کوتاهی نکنیم.

رفع بار ترافیکی در شهر

شهردار کنگان در این مراسم گفت: احداث فلکه در محدوده کوزه‌گری باعث رفع بار ترافیکی در شهر شده است.

رحیم جمالی افزود: دلیل احداث این المان، تناسب و سنخیت آن با پیشینه قدیم این منطقه و محله که همان سفالگری و کوزه گری است، می باشد.

وی گفت: احداث فانوس دریایی یکی از پروژه‌های انجام شده در این المان است./ صلاح خنافره

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ملانصرالدین says:

    ماشاء الله عکس دست جمعی قشنگی افتاده وهمه هم توی عکس افتاده اند .یادم میاد اینجور پوزیشن هایی در کلاسهای دانشگاههای درجه یک برای برابری بحث و مناقشه کاربرد داشت .البته توی گرمای پنجاه درجه نفهیدم چرا کت پوشیده اند. گرمای زیاد مخ را به خطر می اندازد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن