بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53111
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 اسفند 97 6:36 ب.ظ

مراسم تجلیل از مقام شامخ زن و مادر در پتروشیمی جم

ثلاث- شرکت پتروشیمی جم به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسمی تحت عنوان تجلیل از مقام شامخ زن و مادر برگزار کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی‌جم به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام شامخ زن مراسمی با حضور مدیران ارشد پتروشیمی جم و همچنین جمع کثیری از بانوان شاغل دفتر مرکزی تهران و مجتمع، در فضایی صمیمی به ‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور چشمگیر بانوان در کنار مدیران ارشد شرکت در فضایی گرم و صمیمی برگزار گردید، مدیران خانواده بزرگ جم ضمن تبریک این روز فرخنده به زندگی و ویژگی‌های معنوی حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کردند و حضور ارزشمند بانوان در عرصه صنعت پتروشیمی را با اهمیت خواند و با تقدیر و تشویق بانوان به پیشرفت در حوزه‌های کاری خاطر نشان ساختند؛هیچ مانعی برای دستیابی و ارتقاء شغلی بانوان وجود ندارد بلکه تلاش می‌شود تا جایگاه ویژه‌ای در سازمان داشته باشند و بر این اساس توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

در این مراسم، بانوان شاغل در فضایی صمیمی و دوستانه درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را در حضور مدیران ارشد شرکت مطرح کردند که با نگاه مثبت، دقت‌نظر و قول مساعد مدیران جهت بررسی موارد مطرح شده همراه بود.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن