بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55230
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 خرداد 98 5:00 ب.ظ

پتروشیمی‌جم قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام رمضان شد

ثلاث- تیم مینی‌فوتبال شرکت پتروشیمی جم در مسابقات جام رمضان شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با غلبه بر حریفان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی جم فینال مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس درتاریخ ۳۰ خردادماه به میزبانی عملیات غیر صنعتی پازارگاد در زمین چمن مصنوعی شهرک پردیس برگزار شد.
این دوره از مسابقات با حضور ۹ تیم در دو گروه برگزار شد که تیم پتروشیمی‌ جم در دور گروهی در رده اول گروه (ب) قرار گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی با شکست تیم پتروشیمی برزویه به فینال این مسابقات راه یافت.
تیم پتروشیمی جم در فینال مسابقات در مقابل پتروشیمی پردیس با پیروزی در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی این مسابقات دست‌یافت و پتروشیمی برزویه به مقام سوم رسید.
در مسابقات مینی‌فوتبال کارکنان، مجتبی مرادی از پتروشیمی جم با به ثمر رساندن ۸ گل عنوان آقای گل مسابقات را به خود اختصاص داد.
امور ورزش در راستای گسترش ورزش و ایجاد انگیزه در میان کارکنان و خانواده‌های ساکن، به‌رسم یادبود جوایزی را به اعضاء خانواده‌ها اهدا کرد و همچنین در این دوره از مسابقات با ادای احترام به روح زنده‌یاد مرحوم دکتر مصطفی تقویان یک دقیقه سکوت اختیار شد.
مجتبی مرادی، نعمت کلانتری، حسین باصولی، کریم باصولی، علی بهلولوند، یوسف همتی منش، علی غلامی، حبیب سلیمان شعار، جابر خادمی، جهانبخش دهقانی، مصطفی خاکسار، جهانپور ریحانی، اکبر بشیری دیلمی و سید عزیز لطیفی اعضای تیم، با کسب مقام قهرمانی برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات ورزشی جم به ثبت رساندند.
روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کسب این افتخار را به اعضای تیم مینی‌فوتبال و خانواده بزرگ جم تبریک عرض می‌کند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن