بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55381
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 9 تیر 98 2:45 ب.ظ

مانور نشتی پروپیلن از واحد HD برگزار شد

ثلاث- مانور نشتی پروپیلن از فلنج PSV خروجی کمپرسور B واحد HD بدون اعلام قبلی و برای تست آمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم ، مانور نشتی پروپیلن از فلنج PSV خروجی کمپرسور B واحد HD بدون اعلام قبلی و برای تست آمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری برگزار شد.
در این مانور کشیک ارشد مجتمع به عنوان فرمانده عملیات ، سرشیفت واحد HD و تیم تئوری پرداز ایمنی مجتمع بدون اعلام قبلی میزان آمادگی کارکنان ایمنی و واحدHD را در مقابله با شرایط اضطراری به چالش کشیدند که طی ۲۵ دقیقه از اعلام با حضور تیمهای بهره برداری ، تعمیرات و ایمنی مجتمع این مانور به پایان رسید. 
مطابق با سناریوی مانور ، تیمهای عملیاتی ایمنی ، بهره برداری و دیگر نفرات حوزه عملیات در زمان حادثه،  با اطلاع یکی از پرسنل واحد بهره برداری که در حین بازدیدهای روتین از نشتی پروپیلن مطلع شده بود، با خبر و  به محل اعزام شدند و اقدامات اولیه را طبق تمرین های از پیش انجام شده تا لحظه حضور فرمانده عملیات انجام دادند.
تمامی مراحل عملیات با نظارت مستقیم تیم ارشد ایمنی است و زمانبندی حضور هر یک از نفرات و تیم هایی که می بایست در زمان حادثه به محل مورد نظر مراجعه کنند با زمانسنج بررسی و ثبت می شود. 
شایان ذکر است تمامی مراحل عملیات از شروع تا پایان با ارائه گزارش تیم ارزیاب در جلسه ای که پس از پایان مانور و با حضور اعضای تیم عملیات بحران مجتمع برگزار می شود مورد بازبینی قرار می گیرد و پایش می شود.

.

.

.

.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن