بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55773
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 23 تیر 98 7:16 ب.ظ

پتروشیمی جم میزبان هم اندیشی بررسی مشکلات واحد بوتن-۱

ثلاث- هم اندیشی بررسی مشکلات واحد بوتن-۱ ، بهبود فرایند تولید و کاتالیست های مورد استفاده، در محل سالن کنفرانس شرکت پتروشیمی جم برگزار شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، هم اندیشی: بررسی مشکلات واحد بوتن۱ و بهبود فرآیند تولید” با حضور کارشناسان واحد های بهره برداری، تحقیق و توسعه ، فرآیند و تعمیرات مجتمع پتروشیمی های جم، مهاباد، لرستان، اراک و شرکت پ‍ژوهش و فناوری پتروشیمی روز شنبه مورخ ۲۲ تیرماه نود و هشت درسالن کنفرانس پتروشیمی جم برگزار شد.
 معاون خدمات فنی مجتمع با اشاره به همکاری و تعامل مجتمع پتروشیمی جم اظهار داشت: در راستای سیاست گذاری مدیریت پتروشیمی جم در جهت تعامل بیشتر و همکاری با سایر مراکز صنعتی، مجتمع های پتروشیمی و موسسات و شرکت های پ‍‍‍ژوهشی این هم اندیشی برنامه ریزی شده است. و انشاالله در آینده نزدیک در خصوص سایر واحدهای عملیاتی جلسات و نشستهای مشابهی در این مجتمع برگزار خواهد گردید.
 در ادامه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود درمورد موضوع هم اندیشی پرداخته و از طرف ادارات مختلف بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه که بمدت یک روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر به طول انجامید، کارشناسان نظرات خود را در خصوص آخرین پژوهش های کاتالیست، مشکلات فرآیندی، مشکلات بهره برداری و سایر مشکلات مربوط به تعمیرات مکانیک بیان داشتند. 
 مهندس سجاد بهرامی در پایان افزود: امیدواریم این هم اندیشی بصورت روتین و منظم در یکی از شرکت های پتروشیمی کشور بمنظور هم افزایی، اعتلای فرهنگ دانش و همکاری بیشتر کارشناسان مربوطه بعنوان محرک جدیدی برای ارتباطات و تولید بیشتر برگزار شود که انشاالله  در هم اندیشی های بعدی متخصصان مجتمع های دیگر هم از برگزاری این نشست ها استقبال کنند.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن