بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57181
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 مرداد 98 7:45 ب.ظ

نایب قهرمانی پتروشیمی جم در مسابقات سراسری شرکت های پتروشیمی سال ۹۷

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم: مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات ورزشی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سال ۹۷ ، به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد و از تیم پتروشیمی جم که در مجموع کل مسابقات جایگاه دوم را از آن خود کرده بود نیز تقدیر بعمل آمد. این مراسم […]

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم: مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات ورزشی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در سال ۹۷ ، به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد و از تیم پتروشیمی جم که در مجموع کل مسابقات جایگاه دوم را از آن خود کرده بود نیز تقدیر بعمل آمد.
این مراسم همه ساله در راستای تقدیر از قهرمانان ورزشی یک سال گذشته برگزار شده  و از ورزشکاران رشته های گوناگون که در طول سال موفق به کسب مقامهای برتر در هر رشته شده اند تقدیر می شود.
گفتنی است مسابقات ورزشی شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس در سال ۹۷ با حضور ۴۰۰۰ ورزشکار از ۱۷ پتروشیمی ، در ۳۶ رشته و مجموع ۵۲ آیتم ورزشی برگزار شد که تیمهای ورزشی پتروشیمی جم با حضور در ۳۸ زیر رشته از این مسابقات و کسب مقامهای اول تا سوم در ۲۷ زیر رشته حضوری موفق را تجربه کردند و درنهایت موفق به تصاحب جایگاه دوم در رده بندی نهایی مسابقات شدند.
روابط عمومی و امـور بین الملل شرکت پتروشیمی جـم کسب این افتخـار را به خانواده بزرگ جـم تبریک می گوید.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن