بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58764
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 بهمن 98 10:45 ب.ظ

بیانیه مهم مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان:

هیچ کدام از کاندیداهای محترم موجود، نماینده گرایش فکری اصلاح طلبی نمی باشد

ثلاث- مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان امشب در جلسه مهم خود اعلام کرد : هیچ کدام از کاندیداهای محترم موجود را نماینده ی گرایش فکری اصلاح طلبی نمی داند.

 

به گزارش ثلاث، مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان امشب در جلسه مهم خود اعلام کرد : هیچ کدام از کاندیداهای محترم موجود را نماینده ی گرایش فکری اصلاح طلبی نمی داند.

این تصمیم سخت در حالی اتخاذ شده است که افکار عمومی منتظر بیانیه حمایتی مجمع اصلاح طلبان از فرد خاصی بودند.

باید منتظر ماند و دید در فاصله کمتر از ۲ هفته تا انتخابات، این تصمیم سخت از جانب اتاق فکر اصلاح طلبان شهرستان کنگان چه تغییری در آرایش کاندیدا و سبد آراء آنان خواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید که آیا تغییری در ائتلاف های دقیقه نودی کاندیدا، ایجاد خواهد شد؟

 

متن بیانیه مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

بیانیه ی مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان در مورد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ارج گذاری به خواست ملت و محوریت رأی و نظر آحاد مردم ایران، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون همواره این فرموده ی امام راحل ( ره ) که « میزان رأی ملت است » به عنوان اساسنامه ی تعامل ملت و حاکمیت تلقی می شده است و هم اکنون نیز ملت خواهان استمرار همین دیدگاه می باشند .

 متاسفانه با توجه به اینکه هیچ کدام از داوطلبان شاخص اصلاح طلب منطقه،  فرصت حضور در انتخابات اسفند ۹۸ را پیدا نکرده اند،  مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان نیز همفکر و همصدا با شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ،  هیچ کدام از کاندیداهای محترم موجود را نماینده ی گرایش فکری اصلاح طلبی نمی داند .

  در صورتی که فردی از منتسبان به این جناح سیاسی و فکری، از کاندیدای مشخصی حمایت نماید، این حمایت، به عنوان نظر شخصی و غیر تشکیلاتی آن فرد قلمداد می گردد و به هیچ وجه به عنوان دیدگاه مجمع اصلاح طلبان شهرستان تلقی نخواهد شد .

      مجمع اصلاح طلبان شهرستان کنگان-   ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    مگه اونهایی که تایید صلاحیت یا احراز صلاحیت نشدن نفر مطرحی یا اصلاح طلب بودن که …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن