بروز شده در : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ساعت 0:00 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60187
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 2 خرداد 99 4:40 ب.ظ

وعده مدیر مخابرات کنگان برای شهرک نشینان ؛

مشکلات آنتن دهی شهر کنگان و توضیحات مدیر مخابرات

مطلبی با عنوان مشکلات آنتن دهی و نبود شبکه تلفن ثابت در شهرک های بندر کنگان در اینستاگرام ثلاث منتشر شد که محبوبه بحرینی مدیر مخابرات کنگان به این موضوع پاسخ داد که در ادامه می خوانید

مدیر مخابرات شهرستان کنگان در خصوص ابراز گلایه شهروندان از آنتن دهی، اینترنت خطوط تلفن همراه و نبود تلفن ثابت ابراز داشت : این مشکل در رابطه با آنتن دهی تلفن های همراه از سالها قبل وجود داشته است.
محبوبه بحرینی گفت: همچنین شبکه کابلی برای تلفن ثابت در شهرک های بندر کنگان نیز وجود نداشته است .
وی افزود : خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت دادیم و تمام سختی هایی که برای اخذ مجوز وجود داشت، بعد از دو ماه بالاخره همراه اول مجوز راه اندازی دو سایت را در شهرک ها و اتوبان به ما داد و طی این مدت نیز درگیر تملک جهت نصب و راه اندازی هستیم.

بحرینی گفت : به دلیل نارضایتی مردم برخی مناطق شهر کنگان ، موفق به استقرار سایت نشدیم ولی خوشبختانه تا امروز مجوز و تملک ۴ نقطه را در کنگان انجام داده ایم، سمت اتوبان دو نقطه، یک نقطه سمت ساحلی و یک نقطه دیگر نیز سمت غدیر صورت پذیرفت.
وی گفت : خرداد ماه تجهیزات نیز نصب و مشکل آنتن دهی نیز تا حد زیادی برطرف خواهد شد.
وی افزود : در رابطه با تلفن ثابت نیز از اسفند ماه درگیر حفاری در شهرک های فرهنگیان، سلامت، ایثار، یاس، دردار و شهرک معلم بوده ایم که باید ابتدا حفاری های انجام شده و فیبر گذاری شده ترمیم شود تا شهرداری مجوز ادامه کار مابقی شهرک ها را به ما بدهد.
مدیر مخابرات کنگان گفت  : پس از کارهای شبکه گذاری و نصب پست جهت ثبت نام مشترکین اطلاع رسانی در سطح شهر انجام خواهیم داد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. ناشناس says:

    ازاین حرف‌ها گوش مردم پراست عملا یعنی هیچ کاری انجام نخواهد شد بقول هم ولایتی هایعنی وعده سرخرمن

  2. Saeed says:

    سلام خدمت مدیر مخابرات(خانم بحرینی) خانم بحرینی شما اسم همه شهرک ها برای تلفن ثابت آوردید به جز قاعم۲،مگه این شهرک جز کنگان نیست که همه جا دارید تلفن ثابت میکشید به جز این شهرک،و کسی که درخواست تلفن کرده بود گفته بود قاعم۲،نه شهرک ایثار،چند سال پیش اومدیم مخابرات گفتیم که باید آسفالت و… بشه بعد خط تلفن میاندازیم ،ولی الان یکساله که آسفالت شده و دریغ از خط تلفن،بی زحمت توضیحات خودتون در مورد شهرک قانعم ۲ بفرمایید نه شهرک های دیگه،تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن