بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63509
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 بهمن 99 11:28 ب.ظ

آنچه در نشست نماینده مردم جنوب استان با رئیس پلی کلینیک بوعلی کنگان گذشت

ثلاث- توسعه فضا، اصلاح ساختار و بهبود و ارتقای خدمت رسانی مطلوبتر در پلی کلینیک بوعلی کنگان در دیدار رییس پلی کلینیک با نماینده جنوب استان بوشهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

خانم دکتر خسروانی رییس پلی کلینیک بوعلی  در دیدار با نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه ضمن تقدیر از جناب دکتر احمدی بابت تلاش های وی در حوزه سلامت و همراهی با مدافعان این حوزه اظهار داشت: گرچه در روز گذشته به علت تداخل برنامه موفق نشدیم از حضور نماینده در درمانگاه بهره ببریم اما درهمان دقایق اولیه از ایشان قول گرفتیم که به شکل حضوری، مطالب را به سمع و نظرشان برسانیم و خوشحالم که این توفیق حاصل گردیده.

دکتر خسروانی در ادامه در خصوص ضرورت همکاری بیمارستان کنگان ، رفع مشکلات توسعه ای درمانگاه و اصلاح ساختاری با توجه به شرایط ویژه شهرستان کنگان به صورت مبسوط مطالبی بیان نمود.

نماینده مردم جنوب استان ضمن تشکر از مجموعه کادر حوزه سلامت و پرسنل سخت کوش پلی کلینیک بوعلی اظهار نمود: در ملاقاتی که ماه گذشته با وزیر محترم تعاون، کار ورفاه اجتماعی داشتم، شرایط این درمانگاه را به استحضار ایشان رسانده و جناب وزیر دستور رسیدگی صادر نمودند.

دکتر موسی احمدی در ادامه با رییس بیمارستان امام خمینی کنگان در خصوص چگونگی تعامل پزشکان متخصص این مرکز درمانی با تامین اجتماعی به شکل تلفنی مذاکره کرد و مقرر شد، تفاهم نامه ای فی بین این دو مجموعه درمانی برای خدمات رسانی بهتر منعقد شود.

 

 

 

 

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن