بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63904
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 اسفند 99 7:37 ب.ظ

کمیسیون انرژی مجلس بر اجرای قانون لغو تحریم‌ها نظارت می‌کند

ثلاث-نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن تأکید بر اجرای قانونی که رهبر معظم انقلاب آن را خوب توصیف کردند، گفت: کمیسیون انرژی برنامه خود برای نظارت بر اجرای این قانون را ارائه خواهد کرد.

 

موسی احمدی  با انتقاد از بیانیه مشترکی که میان رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و مدیرکل آژانس بین المللی اتمی به امضا رسید، گفت: این بیانیه مفهوم توافقنامه را داشت که مجلس در جریان آن واقع نشد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: توافقنامه ها نیازمند تصویب در مجلس هستند و دولت برای فرار از این موضوع، عنوان این توافقنامه را بیانیه ذکر کرد در حالی که در بند ۲ و ۳ آن، عنوان توافقنامه آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیسیون انرژی نظارت موثر خود در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به کار خواهد بست، عنوان کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب حجت برای دولت و مجلس بود همچنین ایشان تأکید کردند قانون رها نشود و در عین حال چالش نیز ادامه پیدا نکند لذا باید نشست تخصصی برای اجرای این قانون تشکیل شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب قانون اقدام راهبردی را خوب دانستند، نیاز به اجرای آن و از سوی دیگر نظارت بر اجرای آن وجود دارد که کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون اصلی آن را برعهده خواهد داشت و برنامه خود در این زمینه را به زودی اعلام می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن