بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 9722
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 دی 93 3:46 ب.ظ

عدم استفاده از هورمون قرمزکننده گوجه‌فرنگی در مزارع دشتستان

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: هورمون قرمزکننده گوجه‌فرنگی در مزارع دشتستان مورد استفاده قرار نگرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی باغستانی ظهر امروز در بازدید از مزارع گوجه فرنگی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از مهم‌ترین مراکز کشاورزی در استان بوشهر و کشور به شمار می‌رود و حجم تولیدات این شهرستان […]

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: هورمون قرمزکننده گوجه‌فرنگی در مزارع دشتستان مورد استفاده قرار نگرفته است.
خبرگزاری فارس: هورمون قرمزکننده گوجه‌فرنگی در مزارع دشتستان مورد استفاده قرار نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی باغستانی ظهر امروز در بازدید از مزارع گوجه فرنگی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از مهم‌ترین مراکز کشاورزی در استان بوشهر و کشور به شمار می‌رود و حجم تولیدات این شهرستان قابل قبول است.

وی افزود: افزایش کیفیت محصولات کشاورزی مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی و همکاری کشاورزان شاهد بهبود کیفی تولیدات باشیم.

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور خاطرنشان کرد: نظارت بر محصولات کشاورزی از لحظه کشت تا سرسفره مردم مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و امیدواریم به اهداف خود برسیم.

باغستانی با تاکید بر اهمیت نحوه مصرف سموم کشاورزی گفت: از کشاورزان این شهرستان انتظار داریم که حساسیت ویژه در زمینه مصرف سموم داشته باشند و توصیه‌های کارشناسان را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه هورمون قرمزکننده گوجه‌فرنگی در مزارع دشتستان مورد استفاده قرار نگرفته است اظهار داشت: یکی از اهداف سفر امروز ما به شهرستان دشتستان، بازدید از روند تولید صیفی‌جات و مزارع کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی و بررسی آفات و آلودگی این محصول به مصرف هورمون قرمز کننده گوجه فرنگی بوده که البته موردی از مصرف این هورمون در تولیدات شهرستان دشتستان مشاهده نشده است.

باغستانی یادآور شد: نظارت بر تولیدات کشاورزی و افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی و رضایتمندی مردم مورد توجه و تاکید قرار دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931003001098#sthash.oagPpLVt.dpuf

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن