بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60926
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 30 تیر 99 11:55 ق.ظ

به همت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، موسسه خیرین

آزمایشگاه تشخیص مولکولی ویروس کرونا شهید سلامت دکتر غلامرضا فخری دشتستان افتتاح شد

ثلاث- آزمایشگاه تشخیص مولکولی ویروس کرونا شهید سلامت دکتر غلامرضا فخری دشتستان افتتاح شد.

 

در آیینی به صورت ویدئوکنفرانس به دستور استاندار بوشهر، آزمایشگاه تشخیص مولکولی ویروس کرونا مزین به نام شهید فخری شهید سلامت استان در شهر برازجان افتتاح شد.
عبدالکریم گراوند با قدردانی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان استان به ویژه شهرستان دشتستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان شهیدان فخری و خلیلی اظهار داشت: باید از اهتمام ویژه وزیر و معاون بهداشتی وزیر بهداشت در توجه به مسائل درمانی استان و کمک به راه‌اندازی این مرکز تشخیصی نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی از آقای بحرانی خیر دشتستانی که برای راه‌اندازی این مرکز آزمایشگاهی به بخش درمان استان کمک کرد قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان دشتستان نیز در این آیین گفت: ساختمان آزمایشگاه تشخیص مولکولی (کرونا) شهرستان دشتستان خیر ساز است که در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع که توسط هیئت‌امنای مسجد امام علی (ع) شهر برازجان اهداشده است و با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان توسط خیر، خانواده دکتر بحرانی احداث‌شده است.
فتح‌الله نوروزی بیان کرد: برای تجهیز و راه‌اندازی این آزمایشگاه، سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که دو میلیارد تومان تجهیزات پزشکی که توسط دانشگاه علوم پزشکی تأمین‌شده است و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت ساختمان بوده که توسط خانواده آقای بحرانی خیر حوزه سلامت دشتستان و یک میلیارد تومان توسط موسسه خیرین تأمین سلامت شهرستان تأمین‌شده است.
نوروزی با تشکر از کادر بهداشت و درمان و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این آزمایشگاه خدماتی در راستای مقابله با کرونا به مردم شریف شهرستان ارائه شود

….

ثلاث: ان شالله با پیگیری مسئولین دانشگاه و مسئولین منطقه شاهد راه اندازی این  آزمایشگاه در بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان نیز باشیم تا این منطقه نیز از توسعه متوازن تجهیزات درمانی برخوردار شود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن