بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59778
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 اردیبهشت 99 6:39 ب.ظ

آزمایشگاه تشخیص کرونا در پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود

ثلاث-مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با تصویب چهار میلیارد تومان به زودی آزمایشگاه ویروس شناسی توسط بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی دایر می‌شود.


سید پیروز موسوی امروز در نشست کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه  این منطقه صنعتی و تولیدی در حال مطلوبی در عرصه  مقابله با بیماری و ویروس کرونا قرار دارد اظهار داشت: بیماری کرونا صدمه‌ای به میزان تولید و صادرات منطقه پارس جنوبی وارد نکرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه اقدامات مقابله‌ای  سختی در مقابله با بیماری کرونا در پارس جنوبی در دستور کار قرار گرفت گفت: در کنار این مهم  نگاه ویژه‌ای به حفظ سلامت کارکنان و مردم پیرامون منطقه پارس جنوبی در راس برنامه‌ریزی‌ها قرار داده شد.

موسوی کاهش ۴۵ درصدی پرواز‌های فرودگاه خلیج فارس عسلویه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کاهش پروازها  و  ۷۰ درصدی مسافران  از فرودگاه عسلویه در یک ماه گذشته در مقابله با این ویروس نقش مهمی در مدیریت این بیماری داشت به گونه‌ای که ۲۰ هزار نفر از حجم نیروهای فعال در منطقه  پارس جنوبی کاهش یافت.

وی با تاکید بر توجه به غربالگری نیروها و تشخیص بیماری تصریح کرد: غربالگری نیروهای فعال در کنار ضد عفونی مستمر پالایشگاه‌ها و اماکن عمومی ۵۰ شهر و روستاهای اطراف پارس جنوبی این ایام صورت پذیرفت.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه لباس مخصوص تولیدی پتروشیمی‌های منطقه در اختیار بهداشت و درمان بوشهر قرار می‌گیرد گفت:  با برنامه‌ریزی انجام شده  ۲۰۰ هزار لباس مخصوص(گان) تولیدی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی در اختیار بهداشت و درمان بوشهر قرار می‌گیرد.

موسوی از راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: با تصویب ۴ میلیارد تومان به زودی آزمایشگاه ویروس شناسی توسط بهداشت و درمان صنعت نفت در منطقه پارس جنوبی دایر می‌شود .

وی از تلاش‌ استاندار بوشهر برای مدیریت ویروس و بیماری کرونا در استان بوشهر قدردانی کرد و گفت: وضعیت سفید این استان در میزان شیوع که  مورد تحسین  رئیس جمهور قرار گرفت که نمایانگر تلاش‌های جهادگونه استاندار و کادر درمانی این استان است./فارس

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن