بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61835
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 مهر 99 7:39 ب.ظ

معاون شبکه بهداشت شهرستان کنگان اطلاع داد:

۳ مرکز در شهرستان کنگان تست های کرونا انجام می دهند

ثلاث- معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: آزمایش PCR یا نمونه بینی و گلو ( در سطح شهرستان) فقط در مرکز خدمات جامع سلامت قدس بندر کنگان و سیراف برای گروه های پر خطر( و بیمارستان کنگان جهت افراد بستری) انجام میشود و در دیگر آزمایشگاه‌های سطح شهرستان تست آنتی بادی انجام می شود که ارزش تشخیصی ندارد.

 

فاطمه اهو خوش معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: آزمایش PCR یا نمونه بینی و گلو ( در سطح شهرستان) توسط ۲ مرکز به صورت سرپایی و بیمارستان امام خمینی برای موارد بستری انجام می شود.
وی تصریح کرد: آزمایش PCR یا نمونه بینی و گلو ( در سطح شهرستان) در مرکز خدمات جامع سلامت قدس بندر کنگان و مرکز خدمات جامع سلامت سیراف برای مراجعین سرپایی و گروه های پر خطر انجام می شود و در بیمارستان امام خمینی کنگان نیز فقط برای موارد بستری انجام می شود.
معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: قابل ذکر است که در دیگر آزمایشگاه‌های سطح شهرستان، تست آنتی بادی، انجام می شود که در بحث کرونا ارزش تشخیصی ندارد.
آهو خوش یادآور شد: با توجه به فصل پاییز و همزمانی شیوع آنفلوآنزا از همشهریان عزیز تقاضا می کنم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک ،رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از مسافرت های غیر ضروری به سلامتی خود و دیگران و قطع انتقال بیماری کمک کنید.

به گزارش ثلاث، مطلب بالا، پاسخ روشن و واضح معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان( به عنوان مرجع مطمئن و قانونی) به شبهات و سوالات متعدد مردم در این خصوص بود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن