بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64088
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 20 اسفند 99 6:07 ب.ظ

با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت های مستقر در منطقه

آزمایشگاه تشخیص طبی در شهرستان عسلویه افتتاح شد

ثلاث- با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت های مستقر در منطقه، آزمایشگاه تشخیص طبی در مجاورت شیرینو و در شهرستان عسلویه افتتاح شد.

 

با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس ،شرکت های مستقر در منطقه و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آزمایشگاه تشخیص پزشکی در عسلویه امروز سه شنبه( ۱۹ اسفندماه)با حضور دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،مهندس ایرج خرم دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ،دکتر وحید مالکی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ و مدیران ارشد شرکتهای منطقه افتتاح شد.
این آزمایشگاه در ساختمانی مستقل با مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع در شرقی ترین نقطه محدوده پتروشیمی های منطقه پارس و در مجاورت بندر شیرینو  از توابع شهرستان کنگان تاسیس شده است. این آزمایشگاه از دو بخش مجزا (Pre Pcrمحدوده فشار مثبت)و (Post pcr محدوده فشار منفی) تشکیل شده است که از نظر فضای فیزیکی، تهویه و فاضلاب کاملا مستقل از یکدیگر هستند و تمام ضوابط و استانداردهای بین المللی در آن رعایت شده است.مبلغ ۲میلیارد تومان در زمینه بازسازی فضای فیزیکی مورد نیاز و خرید تجهیزات غیر پزشکی توسط شرکتهای مستقر در منطقه ویژه پارس و ۹۰۰ میلیون تومان در زمینه هزینه خرید تجهیزات پزشکی توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صورت گرفته است که در مجموع برای راه اندازی آزمایشگاه مبلغ ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن