بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49704
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 شهریور 97 8:29 ب.ظ

بودجه عجیب برای انتقال خط آب به اراضی کشاورزی دشتستان

  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان، ارسلان زارع گفت: همچنین براساس مجوز دولت فراخوان پروژه خط انتقال آب از طریق فاینانس داخلی برای ده هزار و یکصد هکتار از اراضی کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته آینده اعلام می‌شود. فرماندار دشتستان از افتتاح ۱۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی […]

 

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان، ارسلان زارع گفت: همچنین براساس مجوز دولت فراخوان پروژه خط انتقال آب از طریق فاینانس داخلی برای ده هزار و یکصد هکتار از اراضی کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته آینده اعلام می‌شود.

فرماندار دشتستان از افتتاح ۱۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

زارع در آغاز هفته دولت در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه برازجان ادامه داد: همچنین طی هفته دولت عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین براساس مجوز دولت فراخوان پروژه خط انتقال آب از طریق فاینانس داخلی برای ده هزار و یکصد هکتار از اراضی کشاورزی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته آینده اعلام می‌شود.

فرماندار دشتستان همچنین از کاهش مشکل آب آشامیدنی با تاسیس آب شیرین کن های ۸۵۰۰ متر مکعبی و ۶۵۰۰ مترمکعبی خبر داد و اظهار امیدواری نمود با این اقدامات مشکل موجود به حداقل برسد.

دشتستان دومین شهرستان پر جمعیت و وسیع ترین شهرستان استان است.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن