بروز شده در : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10148
تعداد نظرات:۹ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 دی 93 9:10 ق.ظ

امروز

برنامه«یه خونه یه دریا» با گزارشی از کنگان روی آنتن می رود

برنامه یه خونه یه دریا یکشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح به روی آنتن شبکه استانی بوشهر می رود

عوامل و تهیه کننده برنامه «یه خونه یه دریا » چندی پیش جهت تهیه گزارش برای بخشی از برنامه با عنوان «جمع ما» به کنگان آمدند و خبرنگاران ثلاث نیز گزارشی از این برنامه تهیه کرده که در زیر مشاهده می کنید.

برنامه یه خونه یه دریا یکشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح به روی آنتن شبکه استانی بوشهر می رود و تکرار آن نیز یکشنبه و پنجشنبه بعد از اذان مغرب پخش می شود.

تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت : برنامه یه خونه یه دریا با هدف نشان دادن زندگی ایرانی اسلامی و با نگاهی بومی تر در استان بوشهر فعالیت گسترده ای دارد.

فاطمه صادقی زاده گفت: در این برنامه بیشتر سعی شده از مهمان هایی که سوژه های خاص بوده و موفقیت هایی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و…  در استان بوشهر کسب کرده اند، دعوت شود .

وی افزود: در این برنامه به موضوعات کارشناسی پرداخته نمی شود و با نگاهی متفاوت به موفقیت های مهمانان برنامه ها ، سعی در واکاوی و تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای موفقیت داریم.

صادقی زاده گفت: آشپزی بومی و محلی – بخش هنری، اتفاقات و مناسبت های استانی، یه قاشق سلامتی(بخش پزشکی) -یه دنیا سادگی(سفر به روستاها) – جمع ما (خانواده های صمیمی) از بخش های مختلف و متنوع این برنامه است.

عوامل این برنامه عبارتند از  تهیه کننده های این برنامه خانم ها فاطمه صادقی زاده و شهرزاد شاکر درگاه – مدیر تصویربرداری و نورپرداز : عبدالکریم خلیفه – دستیار : میلاد باژوند – تصویربرداران استودیو : البرزی و خزان – دستیار تهیه : مجتبی عالی حسینی – مجری ها: خانم خرمایی و آقای کهن – کارگردان تلویزیونی : جوهر تنگستانی – صدابردار : مسیگر.

 

عکاس ثلاث / سعید صفایی

یه-خونه-یه-دریا-جمع-ما (۱) یه-خونه-یه-دریا-جمع-ما (۲) یه-خونه-یه-دریا-جمع-ما (۳) یه-خونه-یه-دریا-جمع-ما (۴) یه-خونه-یه-دریا-جمع-ما (۵) یه-خونه-یه-دریا-جمع-ما (۶)

نظرات

  1. یعقوب says:

    درود بر مردمان زحمت کش بازار ماهی فروشی
    مخصوصا مادره نازنین خودم

  2. شکر says:

    با سلام
    احسنت بر دست اندرکاران این برنامه.این برنامه به خاطر اینکه کنگان هنرمندان زیادی داره و افراد توانمند زیادی داره فکر کنم تا ابد طول بکشه. خیلی خوشحالم که کنگان و کنگانی بالاخره میتونه در برنامه ای در سیمای بوشهر خودشو معرفی کنه. پرچم کنگان همیشه بالاست. درود بر همه ی کنگانی ها…

  3. اسماعیل مباهات says:

    باسلام خدمت همه همشهریان بوشهری تشکر قدردانی میکنم از زحمات شبانه روزی شما مجریان عزیز

  4. دنیا says:

    اگر پرچم کنگان همیشه بالاست پس چرا ما همیشه خودمون و مردممونو به عنوان بی عرضه معرفی میکنیم
    وقتی صحبت از ساخت و ساز میشه میگیم ما کنگونیای بی عرضه
    وقتی صحبت از کار و نیروی بومی میشه میگیم ما کنگونیای بی عرضه
    وقتی صحبت از بیمارستان و شهرداری و چه و چه میشه میگیم ما کنگونیای بی عرضه
    میشه بگید کجاها پرچم ما بالاست تا ما هم بدونیم

  5. شکر says:

    با سلام
    جناب دینا بنده منظورم این بود که ما کنگونیا استعداد های بالقوه ی زیادی داریم و اگر تاسیسات نفت و گاز و مسئولین یه کوچولو از حقمون رو بهمون بدن میتونیم توی دنیا یک باشیم ؛ در ضمن من بخاطر این گفتم پرچممون بالاست چون که مردم ما با کمترین امکانات به جاهایی رسیدن که مردم بقیه شهرها با امکانات زیاد بهش رسیدن. مثلا همین قضیه قبولی بچه های زیادی از کنگان در دانشگاه های دولتی ، کسب مقام در زمینه ربات و …، کسب مقام های ورزشی و خیلی چیزای دیگه . اینا همش باعث معرفی قشنگ کوگانا به همه میشه.

  6. دینا says:

    منم با دنیا خانوم موافقم……الحقُ والنصاف ک حرف ب جا و درستی زدی……. تو ب دل نگیر…..مردم تا یه خبری رو میخونن؛ جو گیر میشن؛ اولین چیزی ک ب ذهنشون برسه رو مینویسن…….حالا خواه درست ؛ خواه غلط ……

  7. شکر says:

    با سلام
    الان من که هنوز متوجه نشدم اینجا کی جوگیر شده و هر نظری رو خواه غلط و خواه درست مینوسه؟؟؟ ………..

  8. پروین توکلی says:

    باسلام وخسته نباشید من طرز تهیه حلوای هویج بوشهری که خانم حسینی اموزش دادند را میخام ممنون میشم برام بفرستید یا شماره ایشون را بدهید

  9. نامدارفرد says:

    سلام خسته نباشید از برنامه خوبتون من دوست داشتم تو برنامه تلویزون یه خونه یه دریا اموزش عروسک خمیری بدم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن