بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22118
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 مهر 94 6:30 ب.ظ

خسارت راننده شیشه‌ای به ۱۶ خودرو در بوشهر/ دستگیری عامل زورگیری با شوکر

ثلاث- فرمانده انتظامی بوشهر خاطرنشان کرد: این خودرو در بزرگراه امام علی (ع) در محاصره گشتی های پلیس قرار گرفته و راننده با رها کردن خودرو قصد فرار داشت که دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری راننده خودرو پرایدی خبر داد که با زور و تهدید تلفن همراه خانمی را سرقت و متواری شده بود.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس، سرهنگ ابراهیم عرب زاده در تشریح جزییات حوادث اخیر مرکز استان اظهار داشت: ساعت ده سه شنبه شب گذشته (۲۸ مهرماه) راننده یک دستگاه پراید درحالیکه پلاک خودرو را نیز دستکاری کرده بود، برای خانمی که در خیابان امام خمینی بوشهر (نزدیک مصلی) در حال حرکت بود، ایجاد مزاحمت می کند.

وی اضافه کرد: فرد مهاجم با زور و تهدید شوکربرقی تلفن همراه این خانم را ربوده و به سرعت فرار می کند.

سرهنگ عرب زاده افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ ویژه ای از کارشناسان واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر تشکیل و پس از ۳۰ ساعت تلاش مستمر و بی وقفه، سارق زورگیر به هویت “بهرام” ساکن یکی از شهرهای استان را شناسایی و منزل وی در آن شهر تحت نظر قرار گفت. نهایتا متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و ضمن اعتراف به بزه انتسابی، تلفن مسروقه هم از داشبورد خودرو وی کشف شد.

ماجرای خسارت راننده شیشه ای به ۱۶ خودرو در شهر بوشهر

این مقام انتظامی در شرح ماجرای برخورد یک خودروی لندکروز با ۱۶ خودرو دیگر در شهر بوشهر بیان کرد: یکی از واحدهای گشتی پلیس در خیابان مدرس شهر بوشهر به یک دستگاه لندکروز مشکی رنگ که قسمتی از پلاک آن با چسب پوشیده و راننده نیز با با ماسکی سفید رنگ دهان و بینی خود را بسته بود مشکوک و درخواست مدارک شناسایی از راننده کرد.

به گفته سرهنگ عرب زاده، راننده بلافاصله اقدام به فرار کرده که در خیابان های باهنر و مطهری به ۱۶ خودرو برخورد و صدماتی به آنها وارد کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این خودرو در بزرگراه امام علی (ع) در محاصره گشتی های پلیس قرار گرفته و راننده با رها کردن خودرو قصد فرار داشت که دستگیر شد.

سرهنگ عرب زاده گفت:در بازرسی از این خودرو مقداری موادمخدر از نوع شیشه، ابزار و ادوات استعمال مواد مخدر و تعداد زیادی سیم کارت تلفن کشف شد و متهم نیز جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت که تا کنون به چندین فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر همچنین از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو به هویت”ر-ع”خبر داد و گفت و افزود: این متهم تاکنون به ۴ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محله بهمنی،امامزاده و دیگر محله های جنوبی شهر اعتراف کرده است.

سرهنگ عرب زاده در پایان از آمادگی کامل واحدهای عملیاتی، انتظامی و ترافیکی پلیس شهرستان بوشهر جهت برقراری امنیت مطلوب مراسم عزاداری روز و شب های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: در این مدت با تشدید گشت های هدفمند انتظامی و ترافیکی، امنیت و نظم ترافیکی مراسم های عزاداری تامین می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن