بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2940
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 مرداد 93 8:42 ق.ظ

اتحاد جنوب

عیادت از خبرنگار پیشکسوت برازجانی+تصاویر

فرماندار دشتستان به همراه مدیر مسئول اتحاد جنوب در شامگاه یکشنبه ۱۲ مرداد ماه از خبرنگار برازجانی عیادت کردند. هادی اسلامیان، خبرنگار و فعال رسانه ای چندی پیش بر اثر ایست قلبی به کما رفت و در حال حاضر نیز در کما به سر می برد. پزشک وی به فرماندار دشتستان گفت: وضعیت جسمانی اسلامیان   […]

فرماندار دشتستان به همراه مدیر مسئول اتحاد جنوب در شامگاه یکشنبه ۱۲ مرداد ماه از خبرنگار برازجانی عیادت کردند. هادی اسلامیان، خبرنگار و فعال رسانه ای چندی پیش بر اثر ایست قلبی به کما رفت و در حال حاضر نیز در کما به سر می برد. پزشک وی به فرماندار دشتستان گفت: وضعیت جسمانی اسلامیان   ….

اتحاد جنوب: فرماندار دشتستان به همراه مدیر مسئول اتحاد جنوب در شامگاه یکشنبه ۱۲ مرداد ماه از خبرنگار برازجانی عیادت کردند.
حسنعلی اسلامیان، خبرنگار و فعال رسانه ای چندی پیش بر اثر ایست قلبی به کما رفت و در حال حاضر نیز در کما به سر می برد.
پزشک وی به فرماندار دشتستان گفت: وضعیت جسمانی اسلامیان در اثر تأخیر ۲۰ دقیقه ای در رساندن به بیمارستان در وضعیت نابسامانی بود و همین امر موجب شد تا وی چند روز در کما به سر ببرد.

وی ادامه داد: وضعیت جسمانی اسلامیان از روز پیش مساعدتر می باشد؛ اما تا زمانی که وی از کما بیرون نیاید مشخص نیست وضعیت جسمانی بیمار به چه صورت است.

نظرات

  1. فهیم says:

    سلام لطفا در مورد خبر نگار محبوب شهر زندگینامه تهیه کنید و نگزارید یادشان فراموش شود.اینها جهره های ماندگار ادب و فرهنگ شهر هستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن