بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50875
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 آبان 97 2:24 ب.ظ

الماسی عنوان کرد:

۲۲ میلیارد تومان از محل نفت برای نوسازی و ساخت مدارس کنگان اختصاص داده ایم

ثلاث-
ثلاث- نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر گفت: در رابطه با تخصیص منابع مالی به حوزه آموزش و پرورش، مبلغ ۲۲ میلیارد تومان را از محل نفت برای ساخت و نوسازی مدارس کنگان اختصاص داده ایم.

به گزارش ثلاث،  بازدیدهای جداگانه خانم دکتر الماسی به همراه مشاورین و مسئول دفتر شهرستان از دبیرستان پسرانه شهید پرهیزکار و دبستان پسرانه شهید بهزادی شهر کنگان و دبیرستانه پسرانه نمونه معلم انجام شد.

 

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در این جلسات بعد از شنیدن مطالبات مدیران و معلمان مدرسه، بیان کرد: سه میلیارد تومان بودجه ملی نفت برای هوشمندسازی مدارس شهرستان کنگان قرار داده ایم، شروع پروژه ها از ١۵ اسفندماه سال گذشته بوده است.

وی همچنین در رابطه با تخصیص منابع مالی به حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد: مبلغ ۲۲ میلیارد تومان برای ساخت و نوسازی مدارس کنگان اختصاص داده ایم.

 

دکتر الماسی در رابطه با هزینه های جاری مدارس با پیگیری هایی که در جلسه انجام داد، تصریح کرد:مجلس شورای اسلامی طرح رایگان هزینه های آب و برق برای مدارس تصویب و ابلاغ کرده است و این قانون در شهرستان های جنوبی استان بوشهر لازم الاجرا هستند.

وی در ادامه نیز بیان کرد: مبلغ ۷۳ میلیارد تومان برای ساخت ۲۷ مدرسه در شهرستان های جنوبی استان بوشهر اختصاص یافته که به زودی مدارس جدید را با حضور وزیر آموزش و پرورش در منطقه کلنگ زنی خواهیم کرد.

 

نماینده مردم جنوب استان در ۴۸ ساعت گذشته علاوه بازدید از چند مدرسه در سطح شهرستان کنگان، نشست هایی را با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کنگان، رئیس و دادستان دادگستری شهرستان، رئیس اداره بندرو دریانوردی  شهرستان، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان داشته است و در مورد مسائل مربوطه گفتگو و رایزنی کرده است.

 

عکس: زینب صفایی 

.

.

.

.

.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن