بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58716
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 بهمن 98 2:15 ب.ظ

بازگشت سهمیه کم شده آب کنگان به شکل گذشته

ثلاث- سهمیه کم شده آب کنگان با پیگری موثر فرماندار و نماینده مردم جنوب استان به شکل گذشته بازگشت.

به گزارش هفته نامه استانی ثلاث جنوب، چندی پیش به خاطر عدم تخصیص اعتبار۲۰۰۰ متر مکعب آبی که در تابستان گذشته از طریق شرکت نور ویژه به سهمیه کنگان اضافه شده بود و می بایست تا اخر سال به همان مقدار  قبلی تسویه می شد، شرکت مذکور  مقدار۴۰۰۰ متر مکعب تولید خود را کاهش داده که همین موضوع موجب بروز مشکلاتی برای کنگان به عنوان سومین شهر پر جمعیت استان شد و نهایتا گلایه های مردمی را به دنبال داشت.

حسین غلامی، رئیس اداره آب شهرستان کنگان بلافاصله با پیگیری این مسئله، مراتب را به فرمانداری شهرستان و شرکت آب استان اطلاع داد. سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان به عنوان پیشگام در این مسئله، این موضوع را به شکل جدی از طریق مرکز استان پیگیری نمود.

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان نیز پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله این مسئله را از مسئولین آب استان و و مسئولین سازمان آب کشور پیگیری جدی نمود و خواستار بازگشت سریع سهمیه کنگان به شکل سابق شد.

با تلاش های انجام شده، نهایتا سهمیه آب کنگان از آب شیرین کن به شکل سابق بازگشت و این مسئله در طی روزهای آینده به شکل کامل انجام می شود.

گفتنی است که سهمیه کنونی آب شهرستان کنگان مربوط به سالهای قبل است اما جمعیت امروز کنگان به نسبت گذشته افزایش چشمگیری داشته و لذا نیاز است در مورد سهمیه آب آن بیشتر کارشناسی شود.

از دولت محترم انتظار می رود که سهمیه اضافه شده آب به کنگان به شکل کوتاه مدت نباشد و از محدوده زمانی دهه فجر و انتخابات فراتر باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن