بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60162
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 اردیبهشت 99 4:07 ب.ظ

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

جنوب استان بوشهر لایق ترین مردم کشور دارد

ثلاث-نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:جنوب استان بوشهر لایق ترین مردم کشور دارد و قطعا عرق‌هایی که برای این مردم ریخته شد نتیجه خواهد داد.


به گزارش ثلاث-سکینه الماسی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با تأکید بر اینکه وضعیت اقتصادی جایی برای آزمون و خطا ندارد، گفت: بهتر است به جای تحرکات مالی گسترده در سطح بازارهای مالی که به نفع سوداگری صاحبان قدرت و ثروت ختم می‌شود، به فکر اقتصاد خرد، کارگاه‌های تولیدی و راه اندازی اقتصاد خرد باشیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجلس مطالبه جدی نمایندگان و معلمان برشمرد و افزود: انتظار می‌رود این لایحه هر چه سریعتر به مجلس ارائه شود.

وی خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود گفت: همان طور که بارها گفتم شما بهترین و لایق‌ترین مردم هستید و نباید سهم شما محرومیت و فقر باشد؛ در ۴ سال گذشته با کمک همدیگر توانستیم گام‌های موثر و اثربخشی در جهت کاهش نابرابری و رفع تبعیض در محل زندگی برداریم، در این۴ سال نهایت تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم زمینه پیشرفت و رشد منطقه آبا و اجدادی‌مان را فراهم نماییم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امیدواریم شاهد قد کشیدن دختران و پسران توانمندی در منطقه باشیم که نه تنها باعث پیشرفت بوشهر بلکه بتوانند تغییرات جدی در سطح کشور و منطقه ایجاد کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    توابن ۴سال یه نمونه از کارهای که برای صیادان انجام دادیدبه مردم خصوصاصیادان بگید صیادان هر روز بدبختر میشن هرشب حراست دریایی مثل شبه دنبال فایقهای صیادی می اندازد وتورهای آنها که با چه زحمتی درست کرده اندرا مصادره می کند فکری به حال صیادان نکردی صدای صیادان را نشنیدی انشا الله نماینده جدبد دکتر شیخ موسی احمدی صدای ما صیادان بشنود و فگری به حال مت بکند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن