بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60177
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 خرداد 99 7:57 ب.ظ

الماسی

خدمت فقط پشت صندلی سبز نیست، به وزارت کار برمیگردم/ از ائمه جمعه تشکر می کنم، برای اولین بار تریبون نمازجمعه در اختیار یک خانم قرار گرفت

ثلاث-از ائمه جمعه تشکر می کنم، برای اولین بار تریبون نمازجمعه در اختیار یک خانم قرار گرفت.


به گزارش ثلاث نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: بی انصافی های زیادی در چند روز گذشته نسبت به انتقال نمایندگان صورت گرفته است، باید بگویم که من کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه نیز برمیگردم، و هیچ قصدی برای انتقال ندارم.

سکینه الماسی ظهر امروز در شورای اداری استان بوشهر عنوان کرد: من در استان به صراحت لهجه معروفم اما همه میدانید که هیچ حب و بغضی نبوده است، عذرخواهی می کنم اگر در راستای احقاق حقوق مردم عزیز صدایم را بالا برده ام.

وی با بیان اینکه مجلس توانست کشور را حفظ کند، افزود: قانون های مهمی -بالغ بر ۲۰۰ قانون- در مجلس قبلی مصوب شد که وظیفه ذاتی مجلس بوده و به خوبی از پس این وظایف برآمده است.

نماینده سابق کنگان، دیّر، جم و عسلویه اظهار کرد: بی انصافی است که به دلیل نگاه های سیاسی مجلس را نقد کنند.

الماسی خاطرنشان کرد: هر جا نیاز بود مجلس به دولت کمک کرد، به خصوص در جنوب استان بوشهر که تعامل بین دولت و مجلس تدبیر خوبی بود و اگر کسی ندیده و نمی داند من به خوبی می دانم که مدیریت استان تمام تلاش خود را برای توسعه استان بوشهر به کار بسته اند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص حوزه جنوب استان بوشهر، نواقص انباشت شده زیادی داشتیم که با تلاش بسیار توانستیم امکانات اولیه ای چون آب و برق را تامین کنیم.

نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: در تاریخ استان بوشهر و کشور بی سابقه بود که توانستیم با کمک وزارت نفت، پکیج ۶۰۰ میلیاردی را تدوین کنیم.

سکینه الماسی تاکید کرد: از ائمه جمعه تشکر می کنم، برای اولین بار تریبون نمازجمعه در اختیار یک خانم قرار گرفت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن