بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63121
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 دی 99 7:16 ب.ظ

فراکسیون ورزش به صورت تخصصی به مشکلات باشگاه‌های ورزشی ورود کرده است

ثلاث-نماینده مردم دیر، کنگان و جم و عسلویه در مجلس با اشاره به انتقال تیم پارس جنوبی جم به وزارت نفت و چتر حمایتی این وزارتخانه بر باشگاه، گفت: با این انتقال بستر لازم برای موفقیت‌های پارس جنوبی فراهم شده و جا دارد از تلاش‌های گسترده فراکسیون ورزش در این راستا تقدیر کنم.

به گزارش ثلاث،موسی احمدی با اشاره به موفقیت‌های ابتدای فصل تیم پارس جنوبی جم در رقابت‌های لیگ دسته یک(لیگ آزادگان)، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از جانب فراکسیون ورزش مجلس، بسترهای لازم برای موفقیت تیم پارس جنوبی جم مهیا شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان وجم و عسلویه افزود: فراکسیون ورزش مجلس به ویژه رئیس آن محمدمهدی فروردین در این دوره نگاه تخصصی ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند و کاملا با مشکلات و مسائل حوزه ورزش آشنا بوده و برای آن راهکار دارند.

وی با بیان اینکه فراکسیون ورزش مجلس در این دوره نه تنها از ظرفیت وزارت ورزش بلکه از ظرفیت همه دستگاه‌ها مثل وزارت نفت برای ارتقای کیفی حوزه ورزش استفاده می‌کند، ادامه داد: پیش از این مسائل ورزش به صورت سنتی و روز مره دنبال می‌شد ولی در این دوره با نگاه کارشناسی حاکم در وزارتخانه مسائل کاملا به صورت تخصصی دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی، عملکرد کادر فنی به ویژه سرمربی تیم پارس جنوبی جم، محمد نصرتی را بسیار مثبت ارزیابی و اضافه کرد: امیدواریم این عملکرد مثبت بازیکنان و کادر فنی تا پایان فصل ادامه داشته باشد چراکه مردم و هواداران جم لیاقت داشتن یک تیم لیگ برتری را دارند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از چتر حمایتی ایجاد شده برای پارس جنوبی جم توسط وزارت نفت ابراز رضایت و تأکید کرد: با این انتقال بستر برای موفقت‌های تیم  فراهم شده و در حال حاضر نیز این تیم صدرنشین لیگ دسته اول است و امیدواریم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن