بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53348
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 5:59 ب.ظ

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر:

صرف گفتن مشکلات مردم را می دانیم دردی دوا نمی کند/ تدبیر و چاره‌اندیشی کنید

ثلاث – امام جمعه بندر دیر با اشاره به اذعان رئیس جمهور مبنی بر مشکلات توزیع اقلام مورد نیاز مردم در بازار عنوان کرد: به صرف اینکه بگوییم ما می‌دانیم در این زمینه مشکل داریم درد مردم را دوا نمی‌کند و باید تدبیر و چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ثلاث ، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه بندر دیر با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: این ماه فرصت خوبی برای خودسازی و ارتباط با خدا و ایجاد آمادگی برای ورود به ماه رمضان است.

امام جمعه بندر دیر بیان کرد: بهترین برنامه در ماه رجب حضور در مراسم معنوی اعتکاف است که هر ساله در مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به سمت رئیس قوه قضاییه و تقدیر از خدمات آیت‌الله آملی لاریجانی ابراز کرد: برخورد با قضات فاسد، مفاسد اقتصادی و دانه درشت‌های جریانات مختلف و سیاست حبس‌زدایی و پاسخگو بودن از اقدامات ارزشمند رئیس سابق قوه قضایی بود.

حسینی رئیس جدید قوه قضاییه را فردی کاردان و مورد اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: ایشان دارای تجارت ارزنده‌ای در مناصب قضایی در گذشته می‌باشد که امیدواریم با انتصاب ایشان دوران جدیدی که زیبنده گام دوم انقلاب است رخ دهد و تحولی ژرف در این نهاد ایجاد شود تا مورد اعتماد مردم واقع شده و ملجأ امنی برای مظلومان قرار گیرد و مفسدان بر خورد بلرزند.

وی  با اشاره به اذعان رئیس جمهور مبنی بر مشکلات توزیع اقلام مورد نیاز مردم در بازار عنوان کرد: به صرف اینکه بگوییم ما می‌دانیم در این زمینه مشکل داریم درد مردم را دوا نمی‌کند و باید تدبیر و چاره‌اندیشی شود و هر سه قوه با هم همکاری کنند تا مسائل معیشتی مردم حل شود.

خطیب جمعه دیر تأکید کرد: سپاه و بسیج در هر عرصه‌ای ورود کرده‌اند موفق بوده‌اند که انتظار است در رابطه با تنظیم بازار از این ظرفیت بزرگ و نیروهای مؤمن و انقلابی استفاده و کار را به کاردان بسپارند.

وی اظهار کرد: بدون همکاری و هماهنگی خانه با مدرسه کاری از آموزش و پرورش به تنهایی بر نمی‌آید و خانواده‌ها برای تعلیم و تربیت فرزندان باید قدمی بردارند.

حسینی با بیان اینکه بخش اعظم کمک‌هایی که از سوی کمیته امداد به محرومان ارائه می‌شود از سوی خیرین می‌باشد، افزود: در آستانه سال نو افراد و خیرین برای شاد کردن دل یتیمان و نشاندن لبخند بر لبان کودکان در جشن نیکوکاری حضور پررنگی داشته باشند.

وی اردوهای راهیان نور را اقدام ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه دانست و عنوان کرد:از رهگذر این مهم فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان منتقل و بسیاری از شبهات نیز پاسخ داده می‌شود که نیاز است همگان کمک کنند این حرکت فرهنگی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن