بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 63747
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 26 بهمن 99 2:31 ب.ظ

تالار پذیرایی در بندر دیّر به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد

ثلاث-معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از پلمب تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

تالار پذیرایی در بندر دیّر به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد

به گزارش  ثلاث به نقل از خبرگزاری فارس حسین ناظمیان‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجهی نسبت به مصوبات ستاد کرونا شهرستان دیّر یک تالار پذیرایی در این شهرستان پلمب شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: با توجه به بازگشایی مشروط تالارها، صاحبان این مکان‌ها باید برای آغاز فعالیت کد QR گرفته و دستورعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات فعالیت، نصب اپلیکیشن ماسک برای شناسایی افراد مبتلا است گفت: وجود مواد ضدعفونی کننده بر روی میز پذیرایی، نصب تهویه هوا، داشتن ماسک برای همه افراد به‌ویژه افرادی که پذیرایی می‌کنند، رعایت بهداشت در سالن و سرویس‌های بهداشتی و حذف صندلی‌های اضافی از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.

ناظمیان‌پور تاکید کرد: صاحب تالار باید نسبت به معرفی داماد به شبکه بهداشت اقدام کند تا پروتکل‌ها به وی ابلاغ و فرد با رعایت آنها و مقررات و شروط اعلامی آشنا شود.

وی افزود: هر تالارهای موجود در شهرستان دیّر مجاز به پذیرش بیش از ۱۰۰ نفر نیستند و در صورت مشاهده با آنها برخورد می‌شود و همه سالن‌ها باید به طور مستمر ضدعفونی شوند.

ناظمیان‌پور با اشاره به نظارت ویژه کارشناسان بهداشت محیط بر اماکن و صنوف تصریح کرد: ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامت مردم مجبور به اعمال محدودیت‌ها و افزایش نظارت‌ها است و انتظار می‌رود مردم و متصدیان در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی از مردم خواست : تخلف صنوف از مصوبات ستاد کرونا و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰  گزارش دهند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن