بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65606
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 مرداد 00 2:37 ب.ظ

نیازمندی های بیمارستان کنگان با حضور مسئولین مورد بررسی قرار گرفت

ثلاث- نیازمندی های بیمارستان کنگان با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و نماینده دکتر موسی احمدی و فرماندار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ثلاث، قبل از ظهر ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، با پیگیری مجدانه دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رییس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر  با همراهی مسول دفتر مرکزی دکتر موسی احمدی و همچنین فرماندار شهرستان در بیمارستان امام خمینی حاضر شدند و جلسه ای ویژه برگزار کردند.

این جلسه در راستای پیگیری و حل مشکلات اساسی بیمارستان کنگان برگزار شد.

طی ۵ سال گذشته این نخستین بار است که مدیرعامل منطقه ویژه پارس شخصا جهت بررسی مشکلات بیمارستان کنگان وارد این مرکز درمانی می شود و در یک جلسه اختصاصی با دیگر مسئولین به شکل ویژه به بررسی نیازمندی های بیمارستان امام خمینی می پردازد.  این جلسه به درخواست نماینده مردم جنوب استان بوشهراز مدیر عامل منطقه ویژه پارس برگزار شده است.

در این نشست، معاون شبکه بهداشت و درمان و دو عضو شورای اسلامی شهر کنگان نیز حضور داشتند.

دکتر مختارپور سرپرست و توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان در این نشست نیازمندی های اساسی بیمارستان امام خمینی را مطرح کردند و خواستار  رفع آن در راستای افزایش رضایتمندی مردم و کاهش بار فشار به پرسنل این مرکز درمانی شدند.

فرماندار کنگان نیز با تاکید بر وجود مشکلات اساسی و لزوم ورود صنعت جهت رفع این مشکلات در بیمارستان کنگان ، خواستار همکاری و مساعدت همه جانبه صنعت برای کاهش نواقص این مرکز درمانی شد‌.

عباس تبرکی مشاور ارشد و مسول دفتر مرکزی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط بحرانی که کرونا برای بیمارستان کنگان به وجود آورده و همچنین برخی مشکلات و نواقص این مرکز درمانی، از مدیران صنعت به خصوص سازمان منطقه‌ ویژه پارس خواستار ورود فوری برای رفع نیازمندی های بیمارستان کنگان هستیم.

مدیر عامل منطقه ویژه پارس نیز در این نشست ضمن تایید مشکلات بیمارستان کنگان برای رفع مشکلات موجود در بیمارستان امام خمینی قول مساعد داد.

وی افزود: تلاش میکنیم در حد توان و بضاعت، نیازمندی های اساسی بیمارستان را با همکاری و همفکری یکدیگر رفع نماییم.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر نیز در این نشست برای پیگیری نیازمندی های اساسی بیمارستان کنگان قول مساعد داد.

در این نشست معاونین فرماندار و مترون بیمارستان کنگان نیز حضور داشتند.

خبر تکمیلی به زودی منتشر می شود.

 

.

 

عکس: مصطفی صفایی

نظرات

  1. ناشناس says:

    انگار مختارپور مجددا دست به جیب شده و خوب خرج پرزنت کردن خودش میکنه. از هر ۲ خبری که میذارین ۳ تاش مربوط به ایشونه.
    ایشون مشتری عمده محسوب میشن لطفا ارزونتر باهاش حساب کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن