بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65525
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 مرداد 00 10:08 ق.ظ

برای پذیرش بیماران کرونایی با کمبود تخت مواجه نیستیم

  سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: هر فردی که به ما مراجعه می کند ، چنانچه از دید پزشکی، نیاز به بستری داشته باشد، به هر صورت ممکن، شرایط بستری کردن وی را فراهم می نماییم. *در حال حاضر در بیمارستان کنگان جهت پذیرش بیماران کرونایی ( نیازمند بستری) با کمبود تخت مواجه نیستیم. […]

 

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: هر فردی که به ما مراجعه می کند ، چنانچه از دید پزشکی، نیاز به بستری داشته باشد، به هر صورت ممکن، شرایط بستری کردن وی را فراهم می نماییم.
*در حال حاضر در بیمارستان کنگان جهت پذیرش بیماران کرونایی ( نیازمند بستری) با کمبود تخت مواجه نیستیم.
* در صورت مراجعه تعداد بیشتری از شهروندان دارای شرایط بستری( کرونا)، تخت های سایر بخش ها را به بخش اوژانس بستری ( که بیماران کویید ۱۹ در آن بستری هستند) منتقل می نماییم تا در صورت نیاز، فضای لازم را جهت پذیرش و بستری آنان داشته باشیم.
* به مردم اطمینان می دهیم که همکاران ما تمام توان و تجهیزات بیمارستان را برای خدمت رسانی در اختیار بیماران عزیز خواهند گذاشت.
* از شهروندان عزیز خواهشمندیم مانند گذشته فاصله فیزیکی با سایر افراد را رعایت کرده و حتما در فضاهای بسته پر جمعیت از ماسک استفاده نمایند.
*از شهروندان گرامی تقاضا داریم از مراجعات غیر اورژانسی به بیمارستان خودداری کنند تا همکاران ما بتوانند با تمام توان و امکانات، بهترین و سریع ترین خدمات را در حوزه کویید ۱۹ به بیماران این حوزه داشته باشند.

*به اندازه کافی، اکسیژن برای بیماران کرونایی در دسترس است[ به خاطر وجود چند دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ، این مشکل حل شده است].
*تجهیزات و داروهای مورد نیاز بیماران کویید ۱۹ نیز فعلا به اندازه کافی وجود دارد.
*هر فردی که به ما مراجعه می کند ، چنانچه از دید پزشکی، نیاز به بستری داشته باشد، به هر صورت ممکن، شرایط بستری کردن وی را فراهم می نماییم و اگر موردی غیر از این مشاهده شده است، خواهشمندیم به ما یا دفتر پرستاری یا سوپروایزر مراجعه نمایند.

**

مرضیه ابراهیمی سوپروایزر شب گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: در حال حاضر تخت های آی سی یو کویید ۱۹ بیمارستان کنگان کاملا پر است.
۲۳ بیمار حاد تنفسی در بخش داخلی این مرکز درمانی بستری هستند و به عبارتی این بخش نیز پر است
علیرغم پیش بینی هایی که در بالا به آن اشاره شد، در صورت نیاز به تخت ، می توانیم از درمانگاه بیمارستان نیز برای بستری مراجعین کویید دارای شرایط بستری، استفاده نماییم.
مراجعینی که نیاز به بستری دارند، هر جور که باشد برای آنها تخت فراهم می نماییم . این موضوع بعضا ممکن است با جابجایی بیمار یا موارد دیگر انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن