بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53352
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 6:08 ب.ظ

حجت الاسلام عباس فتحی امام جمعه موقت جم:

برای حل مشکلات معشیتی مردم اقدام اساسی شود

ثلاث – خطیب جمعه شهرستان جم گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی امروزه کشورمان باید توجه ویژه‌ای به محرومین و مستضعفین جامعه شود و برای حل مشکلات آن‌ها اقدام اساسی شود.

به گزارش ثلاث ،  حجت الاسلام عباس فتحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر جم با بیان اینکه ۷۸۰ خانوار در شهرستان جم خانواده‌هایی هستند که از نعمت پدر محروم هستند، اظهار داشت: تشکر می‌کنم از همه مردم و به خصوص کسانی که در جشن نیکوکاری شرکت کردند و به خصوص غیربومی‌ها که در شهرک‌ها سکونت دارند حامی مددجویان جمی شده‌اند و با توجه به مشکلات اقتصادی امروزه کشورمان باید توجه ویژه‌ای به محرومین و مستضعفین جامعه شود و برای حل مشکلات آن‌ها اقدام اساسی شود.

امام جمعه موقت شهرستان جم با بیان اینکه مردم مطالبه‌گر باشند تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که مردم باید مطالبه‌گر باشند و در برخی حوزه‌ها مطالبه‌گری مردم باعث پیشرفت و رفع مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به روز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ملت ایران مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا است و اگر طی این چهار دهه عمر انقلاب عزت، افتخار، پیشرفت، آرامش و امنیت داشته‌ایم به برکت خون شهدا بوده است و مسؤولان مربوطه باید تلاش کنند تا برخی خانواده‌های شهدا و جانبازان که مشکلاتی دارند مشکلات آن‌ها رفع شود.

فتحی با اشاره به اینکه امروزه در جنگ اقتصادی قرار داریم، بیان کرد: امروزه خیلی از مردم مشکلات معشیتی دارند و همه مسؤولان باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود و کم‌کاری از هیچ مدیری برای رفع مشکلات جامعه پذیرفتنی نیست.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن