بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61256
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 مرداد 99 2:01 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

دیدارهای مردمی بستر ساز کاهش مشکلات آنهاست

ثلاث- نماینده مردم کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مرکزی کنگان با دهها شهروند حوزه انتخابیه ملاقات کرد.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر موسی ، نماینده مردم شریف کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مرکزی کنگان با دهها شهروند حوزه انتخابیه ملاقات کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسی احمدی در حاشیه این ملاقات های مردمی با تبریک روز مباهله گفت:خدمتگزاری به مردم شاگردی در مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام و تاسی به سیره آن پیشوایان معصوم در گره گشایی از کار مردم است.

وی افزود: ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولان می تواند گره گشای مشکلات آنها باشد و این چیزی است که ما مکرر در سیره امام بزرگوار ، خلف صالح ایشان و شهدای والامقام مشاهده و فرا گرفته ایم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر فرصتی که برای خدمتگزاری فراهم می شود ، باید ارج گذاشته شود.

دکتر احمدی افزود: دیدارهای مردمی تجربه موفقی بوده که در دوره قبلی حضورم در سنگر قانون گذاری به آن دست یافته و از این رو تلاش خواهم کرد به زعم محدودیت های ناشی از ویروس منحوس کرونا این ملاقات مردمی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا حد ممکن در شهرستان های حوزه انتخابیه ادامه دهم.

وی عنوان کرد : معتقدم خدمت به مردم روزی مسئولان است و هرکسی توان دارد باید بدون منت برای آنان قدم بر دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : گرچه وظیفه اصلی نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است اما مردم انتظار دارند وکیل شان پیگیر مشکلات و مطالبات‌شان نیز باشد ، به همین منظور با برگزاری برنامه های ملاقات مردمی سعی می شود قدری از مشکلات مردم را کاهش دهیم.

⭐ شایان ذکر است در برنامه ملاقات مردمی دکتر احمدی در تاریخ ۲۳ و بامداد ۲۴ مردادماه ۹۹ ، مشکلات جمع کثیری از مراجعان رسیدگی و بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    انشاالله مشکلات حل هم شوند و نه ففط بررسی شوند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن