بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69558
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 آبان 02 7:24 ب.ظ

امام جمعه جم:

از سال ۱۴۰۰ عوارض آلایندگی پرداخت نشده است

ثلاث- امام جمعه جم با اشاره به موضوع عوارض آلایندگی اظهار داشت: پرداخت عوارض آلایندگی مستند به ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده حق مردم بویژه مناطق پیرامونی حوزه صنعت است.

 

امام جمعه جم با اشاره به موضوع عوارض آلایندگی اظهار داشت: پرداخت عوارض آلایندگی مستند به ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده حق مردم بویژه مناطق پیرامونی حوزه صنعت است.

وی افزود: اگر این عوارض به موقع و به طور کامل پرداخت شود تحول در مناطق و شهرستان‌ها ایجاد می‌شود. متأسفانه از فصل آخر سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت نشده است که معاون عمرانی و شهری روستایی وزیر کشور در استان اعلام کرد مطالبات استان بوشهر از ناحیه صنایع بابت آلایندگی ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

محمدی گفت: اخیراً هم رئیس دادگستری استان ورود کرد و درخواست دارم که این مهم را به طور جد تا رسیدن به نتیجه پیگیری و تعقیب کنند. البته به نظرم لازم است از ادارات محیط زیست و مالیات هم پرسیده شود چه اتفاقاتی افتاده است و موانع تحقق و وصول چیست.

وی اظهار داشت: پرداخت و وصول کامل و عادلانه عوارض آلایندگی از صنایع مطالبه جدی ما و مردم است و امیدوارم هرچه زودتر با همت مسئولین ومتولیان به مجموعه‌های شهری و روستایی برای عمران و آبادانی در حوزه‌های گوناگون پرداخت شود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن