بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 69097
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 8 تیر 02 11:58 ب.ظ

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی؛

امام جمعه شهر جم از مدیر عامل شرکت جم صنعت کاران قدردانی کرد

ثلاث- امام جمعه شهر جم از مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران بابت عمل به مسئولیت های اجتماعی، قدردانی کرد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی شرکت جم صنعت کاران، امام جمعه شهر جم با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران، از وی قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد محمدی در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت جم صنعت کاران در زمینه مسئولیت های اجتماعی این منطقه گفت: مجموعه ها و [ شرکت های] خصوصی به مراتب کار سخت تری نسبت به مجموعه های دولتی دارند و به معنای واقعی باید کار کنند. شرط بقاء مجموعه های خصوصی این است که کارشان در حوزه تخصصی خود، حوزه عمومی و محیط های پیرامونی جواب دهد.

امام جمعه جم با اشاره به این موضوع که مجموعه جم صنعت کاران یک شرکت خوش نام در کشور است، افزود: مجموعه جم صنعت کاران، سال هاست که در پشتیبانی از صنعت با خوش نامی در جای جای کشور و به ویژه اینجا[ منطقه پارس] فعالیت های خوبی را انجام می دهد و تا کنون نیز پروژه های زیاد و خوبی را به ثمر رسانده و یک تعداد از پروژه ها نیز در دست کار است و این همت جنابعالی[مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران] و مجموعه همکاران پر تلاشتان، می باشد.

حجت الاسلام محمدی از سایر شرکت های منطقه درخواست کرد: در بحث مسئولیت های اجتماعی کارهای خوبی انجام شده است، انتظار می رود عزیزان، همت مضاعفی را جهت انجام این امر مهم در راستای رفع محرومیت انجام دهند تا ان شاءالله از این طریق بتوان مشکلات موجود در منطقه را به حداقل رساند.

**

مهندس علی ابراهیم زاده مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت جم صنعت کاران در این نشست ضمن تشکر از مشورت، رهنمود و حمایت های ارزشمند حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر جم نسبت به شرکت و پرسنل جم صنعت کاران، اظهار داشت: حمایت ها و ابراز لطف حضرتعالی(امام جمعه جم) مایه دل گرمی ما در شرکت جم صنعت کاران است.

مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران از همکاران خود در سایر شرکت های پتروشیمی جهت مساعدت [پر رنگ تر از قبل]  در بحث مسئولیت های اجتماعی در منطقه دعوت نمود و این کار را مایه خیر و برکت فراوان در دنیا و اخرت دانست.

.

در پایان این نشست، امام جمعه شهر جم از مدیرعامل شرکت جم صنعت کاران به نیابت از همه پرسنل زحمت کش این شرکت برای همراهی و کمک هایی که در این منطقه و در قالب مسئولیت های اجتماعی داشتند، قدردانی کرد و به رسم یادبود، هدیه ای متبرک را به مهندس ابراهیم زاده اهداء نمود.

….

عید قربان بر همه مسلمانان جهان مبارک باد

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن