بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54883
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 6 خرداد 98 9:09 ب.ظ

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون:

حق الایندگی مردم عسلویه یک حق الناس است که همچون گوشت نذری تقسیم میکنید

ثلاث- نائب رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون گفت: حق الایندگی مردم عسلویه یک حق الناس است که همچون گوشت نذری تقسیم میکنید.

حبیب زاهدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون گفت؛

نائب رئیس شورای اسللامی شهر بیدخون با بیان اینکه  سالهاست خون بهای مردم بی دفاع شهرستان عسلویه با لابی گری به کل استان تخصیص داده اند تصریح کرد: این خیانت و ظلم را در استان خودمان نظاره گر بودیم و هستیم، تا زمانی که مسئولین استانی این حق را به رسمیت نشناسند نباید توقع داشته باشیم استان های همجوار این خواسته را طلب نکنند.

زاهدی گفت: همه مسئولین کشوری و استانی بر این واقفند که آلودگی هوای عسلویه سلامت مردم را به خطر انداخته و شاهد از دست رفتن عزیزانمان در شهرستان بوده ایم.

وی خطاب به مسئولین این چنین بیان داشت:  اقایان مسئول این را بدانید که حق الایندگی مردم شهرستان عسلویه یک حق الناس است که همچون گوشت نذری تقسیم میکنید. آه و نفرین این مردم مظلوم و بی دفاع که خون بهایشان را برای تثبیت پست و مقام و خودنمایی تقسیم ناعادلانه میکنید تاوان سختی در پی خواهد داشت.

ایشان در پایان اظهار داشت: عاجزانه از همه مسئولین شهرستان و شوراهای منطقه تقاضا میکنم برای دفاع از حق و حقوق تضییع شده مردم مظلوم بپا خیزید و اجازه ندهید بهای خون مظلومان شهرمان پایمال کنند و این خیانت غیر قابل بخشش و در خاطر مردم فراموش نمی شود/ منبع: بیدخون نیوز

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن