بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58937
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 اسفند 98 10:32 ب.ظ

واکنش فرماندار به پهلوگیری کشتی چینی در دیر:

مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری کشتی چینی در بندر دیر وجود ندارد

ثلاث- فرماندار شهرستان دیر گفت: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که هیچ‌گونه مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری کشتی چینی در بندر دیر وجود ندارد.

 

کریم علی‌حسنی در پنجمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر، در رابطه با پهلوگیری یک کشتی چینی در این بندر اظهار داشت: کشتی چینی «هنگ تانک ۷۷» که روز گذشته در اسکله تجاری بندر دیر پهلو گرفته است محموله تجهیزات صنعتی و شرکتی داشته و بار آن مواد غذایی نیست.
فرماندار شهرستان دیر بابیان اینکه این کشتی با ۱۴ سرنشین هفتم دسامبر۲۰۱۹ (۱۶ آذر ۹۸) پیش از شایع شدن بیماری کرونا در چین از بندر شانگهای به سمت بندر دیر حرکت کرده بود، افزود: این کشتی در فاصله ۱۰ مایلی بندر دیر توسط تیم بیماریاب پایگاه بهداشت مرزی دریایی  به مدت ۱۵ روز برای گذران دوره کمون بیماری در این مکان متوقف بود و روز گذشته پس از انجام معاینه مجدد توسط مراقبان بهداشت دیر اجازه پهلوگیری گرفت.
وی تأکید کرد: این اطمینان را به شهروندان عزیز می‌دهیم که هیچ‌گونه مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری این کشتی وجود ندارد و افراد به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
علی‌حسنی با تأکید بر اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز مسئولان است، یادآور شد: خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در سطح شهرستان دیر گزارش نشده است.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن