بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59452
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 14 فروردین 99 4:30 ب.ظ

بعد از بحرانی شدن اوضاع ؛

ترامپ می دانسته که ویروس کرونا تا چه اندازه وحشتناک است

ثلاث – گروه ترجمه ( بسام کریمی ) : روز سه شنبه رئیس جمهور ترامپ با حالتی غمگین تایید نمود که در بهترین حالت امکان دارد ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار آمریکایی جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست بدهند.

حساب کاربری اینستاگرام واشنگتن پست منتشر کرد ؛ روز سه شنبه رئیس جمهور ترامپ با حالتی غمگین تایید نمود که در بهترین حالت امکان دارد ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار آمریکایی جان خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست بدهند. اگرچه اخیراً ( ماه مارس) او این بیماری را با یک سرماخوردگی ساده مقایسه کرده بود؛ اما گفت : این یک آنفولانزا نیست.از آنجا که به نظر می رسد رئیس جمهور آمریکا نسبت به جدیت موضوع بحران بهداشت و درمان مطمئن شده است ؛ خبرنگار سی ان ان جیم آکوشا در روز سه شنبه همین هفته از ترامپ پرسید که نظرش در مورد هفته هایی که او تلاش می کرده بحران کرونا را کم اهمیت و عادی جلوه دهد، چیست ؟  در این رابطه نظر ترامپ تغییر نکرده بود و مایل به پذیرش اشتباه خود نبود.

به طور کلی، ترامپ اینگونه پاسخ داد که؛ او نمی خواسته پیام آور خبرهایی باشد که نشان دهد تا چه اندازه شیوع ویروس کرونا جدی است. دیگر آن که ترامپ گفت : پیش تر از این او میدانسته که این بحران تا چه حد خطرناک خواهد بود؛ حتی بدتر و شاید آنکه بدون مداخله دولت امکان کشته شدن میلیون ها نفر وجود خواهد داشت.اما او تمایل نداشته است که در آن زمان این موضوع را به مردم آمریکا بگوید.همچنین ترامپ گفت : من میخواهم به مردم آمریکا امید بدهم. من می توانستم منفی صحبت کنم؛ می توانستم بگویم که چقدر وضع بدی است و تا چه اندازه وحشتناک خواهد شد.خبرنگار سی ان ان او را تحت فشار قرار داد و پرسید : پس شما که اعلام می کردید همه چیز تحت کنترل است؛ آیا می دانستید که این موضوع چقدر شدید و خطرناک می باشد؟ترامپ پاسخ داد :  بله؛ من همه چیز را می دانستم. می دانستم که شرایط چقدر وخیم خواهد بود و همچنین میدانستم که‌ ممکن ‌است ‌شرایط ‌خوب باشد.

منبع : واشنگتن پست
ترجمه : بسام کریمی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن