بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59784
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 اردیبهشت 99 7:04 ب.ظ

حوزه بهداشت و درمان در پارس جنوبی تقویت یابد

ثلاث-استاندار بوشهر در نشست کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه که با حضور مدیران ارشد بهداشت و درمان و صنعت نفت برگزار شد، بر ضرورت تقویت حوزه بهداشت و درمان در پارس جنوبی تاکید کرد.


عبدالکریم گراوند در نشست کمیته مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس گفت: بیماری کرونا نکته مثبتی داشت و یکی از این جنبه‌ها نمایان ساختن ضعف‌های ما بود تا بتوانیم آنها را کنترل کنیم و یکی از ضعف‌هایی که به ان پی بردیم ضعف حوزه بهداشت و درمان در منطقه پارس جنوبی است که وزارت بهداشت و درمان باید در کنار حمایت های صنعت نفت این ضعف را در دوران پسا کرونا مرتفع سازند.

استانداربوشهر افزود: مدیران حرفه‌ای صنعت نفت در منطقه از همان ابتدا دغدغه ما در خصوص شیوع بیماری کرونا در عسلویه را مرتفع ساختند و دستور عمل وزارت نفت در این زمینه نیز به ما قوت قلب بخشید.

گراواند ادامه داد: منطقه ویژه پارس منطقه خاصی در ایران است به صورتی که نیروهای متخصص از تمام ایران در اینجا حضور دارند و اقدامات خوب مهندس موسوی در مدیریت شرایط منطقه باعث شد که وضعیت این منطقه با این میزان ریسک بالا وضعیت سفیدی باشد.

وی افزود: ارزش اقدامات صنعت نفت در مهار کرونا در منطقه زمانی مشخص می شود که سفید بودن وضعیت منطقه پارس جنوبی همسو با عدم کاهش تولید در این منطقه اتفاق افتاده است.

گراواند رابطه صنعت نفت و استان بوشهر را در هم تنیده توصیف کرد که در مواقع حساس باید نیازهای یکدیگر را رفع و رجوع کنند.

وی در پایان گفت وضعیت ورودی به منطقه همچنان باید از نظر وجود بیماری کنترل شود و همچنین مطالبات کارگری در منطقه نیز پرداخت گردند تا در منطقه ویروس کرونا مشکلاتی بیشتر از مشکلات درمانی برای کشور ایجاد نکند./پارس جنوبی

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن