بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62100
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 30 مهر 99 8:46 ق.ظ

پیشنهاد کنترل ورودی‌های استان بوشهر به ستاد ملی کرونا

ثلاث- استاندار بوشهر گفت: به منظور ایجاد محدودیت‌های تردد به استان در پایان هفته، پیشنهاد کنترل ورودی‌های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود.

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: بخش بزرگی از  کار مبارزه با کرونا بستگی به همراهی و همکاری مردم دارد و اگر این همکاری صورت نگیرد، کرونا با ما خواهند ماند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: رعایت ۶۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر با اینکه از میانگین کشور بالاتر است اما نقطه مطلوبی نیست و این وضعیت باید بهبود یابد.

وی بیان داشت: مدیران ادارات با کارکنان دارای معلولیت و کسانی که فرزند معلول دارند در زمینه اجرای دورکاری همکاری کنند؛ کارکنانی که علائمی از کرونا دارند تا زمانی که جواب تست کرونا دریافت نکرده‌اند در قرنطینه بمانند و مدیران مکلف به اجرای این مصوبه هستند.

گراوند بیان داشت: به منظور ایجاد محدودیت‌های تردد به استان در پایان هفته، پیشنهاد کنترل ورودی‌های استان به ستاد ملی کرونا اعلام شود؛ برپایی چادر در سواحل استان همچنان ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند.

استاندار بوشهر گفت: به منظور استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک، کارگروه ارائه خدمات الکترونیک در استان با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود.

وی بیان داشت: مسؤولیت اعمال کامل پروتکل‌های بهداشتی در ادارات با حوزه بازرسی استانداری است و باید از همه ظرفیت‌های قانونی برای رعایت پروتکل‌ها استفاده شود.

گراوند گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان، برگزاری هرگونه تجمع اعم از جشن مذهبی و امثالهم که منجر به تجمع شود ممنوع است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن