بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7499
تعداد نظرات:۱۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 16 آبان 93 1:14 ب.ظ

خاکنژاد خبر داد:

آغاز بازدیدهای میدانی مسئولین از محلات شهرستان کنگان برای رفع مشکلات

اختصاصی ثلاث- معاون سیاسی فرمانداری کنگان از اغاز بازدیدهای میدانی از محلات شهرستان کنگان به منظور رفع مشکلات خبر داد.

به گزارش ثلاث، هفته گذشته معاون سیاسی فرمانداری شهرستان کنگان به اتفاق عده ای از مسئولین اجرایی شهر و شهرستان یکی از محلات شهرستان کنگان را مورد بازدید قرار دادند.

 

احمد خاک نژاد پس از اولین بازدید میدانی از محله گوده، به خبرنگار ثلاث گفت: مبنای این بازدیدها این است که مسئولین شهری از نزدیک مسائل و مشکلات محلات را ببیند و در حد توان، در صدد رفع ان برآیند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان بهداشت و درمان، محیط زیست، جهاد کشاورزی، شهرداری و شورا، آب، برق و مخابرات، تقریبا در همه بازدیدها ما را همراهی خواهند کرد.

معاون سیاسی فرمانداری کنگان گفت: سعی می شود این بازدیدها دو یا سه بار در هر ماه از محلاتی که بیشترین مشکل را دارند انجام بشود. این بازدیدها شامل همه محلات شهرستان کنگان خواهد شد.

خاکنژاد افزود: یک سری مشکلات و نواقصاتی در برخی محلات هست که مطمئنا با همین بازدیدهای میدانی و رایزنی های ساده می شود آن را رفع و حل کرد.

 

 

 

مهدی روزبازار

 

Image_2 Image_5 Image_4 Image_3 Image_6 Image_7 Image_8 Image_11 Image_10 Image_9 Image_12 Image_13 Image_14 Image_17 Image_16 Image_15 Image_18 Image_19 Image_20 Image_23 Image_22 Image_21 Image_24 Image_25 Image_26 Image_27 Image_1

 

 

//

نظرات

  1. دینا says:

    بازدید کنید؛؛؛؛؛؛؛ وعده بدید ؛؛؛؛؛؛؛ عمل کنید‌….. .ی سری هم ب فرعی های خیابون شهید رجاعی بیاین…..ک مشکل تاریکی و خاکی بودن جاده آسایش و آرامش رو ازمون سلب کرده……‌ تشکر .

  2. محمدزاده says:

    باسلام.خدا قوت آقای خاک نژاد.

  3. ناشناس says:

    با آرزوی موفقیت روز افزون برای جناب خاکنژاد عزیز

  4. ناشناس says:

    نفس کار خوب است ولی نیاز است که هرکس در حوزه کاری خودش کار کند ، تا دستگاهای اجرایی سر درگم نشوند . این کار معاون عمرانی است .

    • محله says:

      احسنت بر شما

    • سعيد says:

      جانا سخن از زبان ما می گویی!!!
      برین فرمانداری بررسی کنین الان چند وقته(؟؟؟؟) که نیومده سر کار جناب ….

  5. آرینو says:

    درود بر خاکنژاد عزیز
    این هم ابتکاری زیبا از این انسان ساده و بی الایش

  6. سعید says:

    آقای خاک نژاد می دانیم که نیتت صاف است.انشاالله ک موفق باشی.با قدرت پیش برو مرد با تدبیر…

  7. رضا says:

    سلام
    خسته نباشید خادمان عزیز شهرستان
    لظف کنید سری به محله پشت گلزار شهدا بزنید دوسال پیش قرار بود آسفالت بشه ولی هنوز هیج اقدامی نشده . شده مثل کوچه های دهات.

  8. وحدت بنک says:

    روزهای غم انگیز نوجوانان کنگان
    مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان در حالی نیم فصل دوم خود را شروع کرد که نماینده شایسته کنگان از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد تا تراژدی فوتبال کنگان روز به روز غمگین تر گردد.

    تیم ایرانجوان کنگان که در سالهای اخیر زحمات زیادی در رده پایه کشیده بود و تیمهای خوبی راهی مسابقات استانی کرده بود بعد از کش و قوسهای زیاد و رفتن برادران صداقت و جایگزینی حاج مصطفی عزیزیان ،متاسفانه نتوانست به راه خود ادامه دهد و در شرایطی که آینده فوتبال کنگان در گرو حمایت از رده های پایه است در بی خبری و محیطی کاملا بی تفاوت نیم فصل دوم بدون حضور نماینده کنگان ادامه پیدا کرد.

    یادمان نرود استان بوشهر شامل ۱۰شهرستان است که شش شهر آن در لیگهای کشور نماینده دارند و کنگان جزء چهار شهرستان ضعیف و بدون نماینده استان است.شهرستانهای اطراف ما خیز بلندی در جهت پیشرفت فوتبالشان برداشته اند ولی کنگان هر روز گامی به عقب برمی دارد.این هم درد آورتر است که شرکتهای و پالایشگاهها در ۵کیلومتری کنگان خدماتی از قبیل آلودگی و گرانی و ناامنی را به مردم هدیه داده اند و هیچ کس هم برایش مهم نیس چه اتفاقی می افتد.یادمان نرود کارگر بنه گز از یک روستا برخاسته و در ورزشگاه آزادی تهران مقابل پرسپولیس بازی میکند یا خورموج توانسته کلیه هزینه های خود را از پتروشیمی جم واقع در عسلویه بدست آورد.

    واقعا چقدر مدیریت ورزش ما ضعیف است که نمیتواند حداقل امکانات در اختیار ورزشکاران قرار دهد.ما به حال این بحران مدیریت در کنگان واقعا متاسفیم.دوستان عزیز و مسئولین ورزش کنگان اگر توان برآورده کردن حداقل امکانات را ندارید چرا به صندلی خود چسپیده اید.فکر نمیکنید کاری از پیش نمیبرید؟فکر نمیکنید شاید روزی به این سوال نتوانید جواب دهید که اگر توان کار نداشتی چرا ماندی و زمان باارزش را هدر دادی؟جوانان و نوجوانان کنگانی سهم بیشتری از این ورزش دارند کاش بدانید و کاری بکنید.که این هم بعید می دانم.

  9. جنوب کنگان says:

    با سلام دو روزه که پیاده روها چال کندن ولی معلوم نیس میخوان چه کار کنن یه جا آتش توش روشن کردن یه طرف هم خاک های که ریختن پخش شده تو پیاده روها لطفا رسیدگی کنن

  10. کریم says:

    درودبرآقای خاک نژاد اگه شما یه کاری کنید البته به مسئولین بگید الم یعلم بان الله یری باز هم ممنون از شما واز خبرگزاری ثلاث

  11. احمد says:

    سلام یه فکری به حال شهرک پریشانی مدرس غربی بکنید انگار جز شهر نیس این عکس ها اول فکر کردم روستای اختر قدیمیه واقعا برای مسئولین متاسفم

  12. ناشناس says:

    باسلام متاسفانه مسولین نسبت به این محله تعیض قاءل هستن از این بازدیدا زیاد داشتیم

  13. شهروند says:

    خاکنژاد متشکریم

  14. کریم says:

    سلام برآقای خاک نژاد راستی علاوه برکود مرغ و مگس مجوز تعمیر قایق در شهرک پریشانی مدرس غربی صادرشده وخداشاهده بوی پشم شیشه کل فضا را گرفته ممنون می شیم اقدام کنید

    • max says:

      بشین تا اقدام کنن. اینا فقط ظاهر سازی میکنن مقصر هم خودمون هستیم چون عقلمون به چشممون هست. نیازی نیست برن محله به محله بازدید کنن. زحمت بکشن جلوی بو گند کودها رو بگیرن

  15. ناشناس says:

    سلام خسته نباشید یعنی این کارها سعت دارد ما بارور نمیکنم همش سیاه کاریه همش حرفه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن